Bank Zachodni WBK zmienia się w Santander Bank Polska. Rebranding wystartował
Koszty rebrandingu na Santander Bank Polska, jak informował wcześniej prezes Banku Zachodniego WBK Michał Gajewski, będą rozłożone na dwa lata.
Czytaj także: Bank Zachodni WBK zmienia nazwę. Chce kojarzyć się z nowoczesnością i innowacjami >>>
Wzmocnienia pozycji konkurencyjnej w cyfrowym świecie
Michał Gajewski wskazywał, że rebranding BZ WBK to świetna okazja do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej w cyfrowym świecie, zdominowanym przez wielkie światowe marki technologiczne.
– Potencjał dotychczasowej nazwy powoli się wyczerpuje, i chcemy się to powiązać z globalną marką, która kojarzy się ze światem cyfrowych technologii – mówił.
Banco Santander S.A. ma 69,34% akcji BZ WBK.
BZ WBK jest 3. co do wielkości bankiem w Polsce pod względem aktywów (wg danych za 2017 r.). Jego akcje są notowane na warszawskiej GPW.