Bank Pekao: nowa funkcja w PeoPay, kontakt z konsultantem za pomocą jednego przycisku

Bank Pekao: nowa funkcja w PeoPay, kontakt z konsultantem za pomocą jednego przycisku
Aplikacja Peopay Fot. Bank Pekao
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Pekao wprowadza nową funkcję Click2Call umożliwiającą klientom korzystającym z aplikacji PeoPay połączenie z konsultantem infolinii banku za pomocą jednego przycisku, bez konieczności wprowadzania numeru klienta czy PIN-u do serwisu telefonicznego Pekao24.

Użytkownicy aplikacji PeoPay otrzymali możliwość bezpośredniego kontaktu z konsultantem Banku Pekao z poziomu aplikacji. Dzięki wcześniejszemu uwierzytelnieniu w aplikacji PeoPay klienci będą już zidentyfikowani i zalogowani do serwisu konsultanta usługi Pekao24. Podczas takiej rozmowy będzie można zastrzec swoją kartę, otrzymać pomoc w zakresie serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay, uzyskać informacje o swoich kartach płatniczych, a także zapytać o nowości w ofercie banku. 

Funkcja Click2Call

Funkcja Click2Call jest dostępna po zalogowaniu się do PeoPay w formie ikonki z słuchawką telefonu lub po wybraniu w menu  „Więcej” zakładki „Kontakt z bankiem” i „Infolinia”. Co ważne, funkcja jest dostępna dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay w wersji 4.19 na iOS i 4.20 na Android, posiadających aktywny i niezablokowany kanał „Serwis telefoniczny – konsultant”.

Aplikacja PeoPay Banku Pekao

PeoPay Banku Pekao to nowoczesna aplikacja, która jest na bieżąco udoskonalana przy pomocy zaawansowanej analityki danych i nowoczesnych narzędzi m.in. z obszaru sztucznej inteligencji. W drugiej połowie 2021 wprowadzono unowocześnioną technologicznie aplikację w wersji 4.0.

– Jesteśmy zadowoleni, bo aplikacja cieszy się niezmiennym zaufaniem użytkowników. Wprowadzane na bieżąco usprawnienia technologiczne doprowadziły PeoPay do pozycji jednego z liderów jakości. Np. w sklepie Google Play aplikacja utrzymuje stałą ocenę 4,8 – podkreśla Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych Banku Pekao S.A.

Wprowadzony przez nas teraz Click2Call, ze względu na brak konieczności wprowadzania danych do logowania do serwisu telefonicznego TelePekao, znacznie skraca czas połączenia przez IVR, ponieważ użytkownik wybiera temat rozmowy w aplikacji i od razu trafia do odpowiedniego konsultanta.

– dodaje przedstawiciel banku.

Możliwość personalizacji aplikacji

Aplikacja PeoPay w wersji 4.0 i wyższych zawiera szereg modułów dodatkowych takich jak inwestycje czy notowania. Nowością jest również możliwość personalizacji aplikacji poprzez dostępne widżety, zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej, a także wykonanie opłaty za parkowanie przy pomocy telefonu. Najnowsza wersja aplikacji PeoPay jest szybsza i bardziej intuicyjna. Umożliwia przeprowadzanie transakcji płatniczych bezpośrednio z konta w różnych walutach i to bez dodatkowych kosztów. Użytkownicy ulepszonej wersji aplikacji mają także możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych telefonem bez konieczności posiadania fizycznej karty. Teraz będą mogli również zadzwonić bezpośrednio przy pomocy aplikacji i porozmawiać z konsultantem.

Czytaj także: Bank Pekao: jeszcze więcej udogodnień i innowacji w aplikacji mobilnej PeoPay >>>

Aplikację PeoPay w wersji 4.19 na iOS można pobrać na telefon z App Store, natomiast PeoPay w wersji 4.20 jest na Android jest stopniowo udostępniania w sklepie Google Play.

Źródło: Bank Pekao SA