Bank Millennium: ponad 2 miliony aktywnych klientów detalicznych

Bank Millennium: ponad 2 miliony aktywnych klientów detalicznych
Fot. Bank Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Liczba aktywnych klientów detalicznych Banku Millennium przekroczyła dwa miliony. Bank odnotowuje szybkie tempo wzrostu liczby klientów, co świadczy o wysokiej skuteczności jego strategii. Rośnie też aktywność klientów i wykorzystanie kanałów cyfrowych. Już ponad 1,5 mln klientów korzysta z bankowości internetowej i mobilnej. W pierwszym półroczu br. 90% nowych lokat terminowych i 51% kredytów gotówkowych została założona właśnie w tych kanałach.

Liczba aktywnych klientów detalicznych @BankMillennium przekroczyła dwa miliony, rośnie też aktywność klientów i wykorzystanie kanałów cyfrowych #BankMillennium

– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię na lata na lata 2018-2020, opartą na klientocentryzmie, behawioralnej personalizacji i dalszej cyfryzacji. Założyliśmy w niej, że do roku 2020 znajdziemy się wśród największych i najbardziej efektywnych banków w Polsce, m.in. podwajając tempo akwizycji i zdobywając w ciągu trzech lat 600 tys. nowych aktywnych klientów. Dziś z radością możemy przekazać, że liczba naszych aktywnych klientów detalicznych przekroczyła 2 miliony, a wkrótce, po połączeniu z Euro Bankiem, będzie jeszcze wyższa – powiedział Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.

 Czytaj także: Połączenie Banku Millennium i Euro Banku: jest zgoda KNF >>>

Najchętniej polecany bank w Polsce

Od początku 2018 roku bank powiększył bazę aktywnych klientów detalicznych o 364 tys. Kluczowe dla strategii akwizycyjnej banku jest Konto 360°, odpowiadające na codzienne potrzeby klientów, dające dostęp do wielu innowacyjnych, cyfrowych usług. Bank Millennium jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce (na podstawie badania „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków 2018” realizowanego przez ARC Rynek i Opinia). W programie rekomendacyjnym „Lubię to Polecam” zarejestrowało się już ponad 550 tys. klientów.

Czytaj także: Bank Millennium z najlepszą stroną internetową w Europie Środkowo-Wschodniej >>>

Klienci doceniają starania banku. Bank Millennium został uznany za lidera Customer Experience w sektorze finansowym i znalazł się w pierwszej dziesiątce stu najlepiej ocenianych marek w Polsce (na podstawie raportu Raport KPMG w Polsce pt. „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”), jest też najlepszym bankiem w Polsce w budowaniu relacji z klientem (pierwsze miejsce w kategorii „Relacja z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2019, organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną i PwC, na podstawie badania PwC “Indeks Relacji z Klientem 2019″).

 

Źródło: Bank Millennium