Bank Millennium: ponad 2 miliony aktywnych klientów detalicznych
– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię na lata na lata 2018-2020, opartą na klientocentryzmie, behawioralnej personalizacji i dalszej cyfryzacji. Założyliśmy w niej, że do roku 2020 znajdziemy się wśród największych i najbardziej efektywnych banków w Polsce, m.in. podwajając tempo akwizycji i zdobywając w ciągu trzech lat 600 tys. nowych aktywnych klientów. Dziś z radością możemy przekazać, że liczba naszych aktywnych klientów detalicznych przekroczyła 2 miliony, a wkrótce, po połączeniu z Euro Bankiem, będzie jeszcze wyższa – powiedział Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.
Czytaj także: Połączenie Banku Millennium i Euro Banku: jest zgoda KNF >>>
Najchętniej polecany bank w Polsce
Od początku 2018 roku bank powiększył bazę aktywnych klientów detalicznych o 364 tys. Kluczowe dla strategii akwizycyjnej banku jest Konto 360°, odpowiadające na codzienne potrzeby klientów, dające dostęp do wielu innowacyjnych, cyfrowych usług. Bank Millennium jest najchętniej polecanym bankiem w Polsce (na podstawie badania „Monitor satysfakcji klientów detalicznych banków 2018” realizowanego przez ARC Rynek i Opinia). W programie rekomendacyjnym „Lubię to Polecam” zarejestrowało się już ponad 550 tys. klientów.
Czytaj także: Bank Millennium z najlepszą stroną internetową w Europie Środkowo-Wschodniej >>>
Klienci doceniają starania banku. Bank Millennium został uznany za lidera Customer Experience w sektorze finansowym i znalazł się w pierwszej dziesiątce stu najlepiej ocenianych marek w Polsce (na podstawie raportu Raport KPMG w Polsce pt. „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”), jest też najlepszym bankiem w Polsce w budowaniu relacji z klientem (pierwsze miejsce w kategorii „Relacja z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2019, organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną i PwC, na podstawie badania PwC “Indeks Relacji z Klientem 2019″).