Bank Millennium jako pierwszy w Polsce wprowadził technologię Cronto zabezpieczającą klientów korporacyjnych

Bank Millennium jako pierwszy w Polsce wprowadził technologię Cronto zabezpieczającą klientów korporacyjnych
Token Cronto Fot. Bank Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Millennium to pierwszy polski bank, który wprowadził technologię Cronto zabezpieczającą klientów korporacyjnych przy jednoczesnym udoskonalaniu doświadczenia klienta.

.@BankMillennium to pierwszy polski bank, który wprowadził technologię Cronto zabezpieczającą klientów korporacyjnych przy jednoczesnym udoskonalaniu doświadczenia klienta #BankMillennium #OneSpan

OneSpan™, globalny lider w zakresie oprogramowania chroniącego cyfrową tożsamość klientów, elektroniczne podpisy i transakcje, ogłosił w dniu dzisiejszym, że Bank Millennium, dynamicznie rozwijająca się jednostka zależna Banco Comercial Português (Millennium bcp), wdrożył technologię Cronto® w celu zabezpieczenia transakcji przy jednoczesnym udoskonalaniu doświadczenia klienta bankowości korporacyjnej.

Innowacyjne technologie, pomagające udoskonalić obsługę klienta, od dawna są priorytetem dla Banku Millennium.Uznając innowację i obsługę klienta za elementy o kluczowym znaczeniu, bank zdecydował się na technologię Cronto OneSpan, opatentowane rozwiązanie wizualnego podpisywania transakcji wykorzystujące graficzny kolorowy kryptogram do szyfrowania szczegółów transakcji. Wdrożenie Cronto pomoże bankowi zapewniać klientom prostą i wygodną obsługę oraz umożliwi uruchomienie takich funkcji, jak podpisywanie serii transakcji.

Czytaj także: Bank Millennium i eurobank już po fuzji: jedna marka, oferta i system bankowości internetowej i mobilnej >>>

Cronto pomaga zabezpieczać transakcje

Cronto pomaga zabezpieczać transakcje, umożliwiając użytkownikom sprawdzenie szczegółów transakcji, takich jak kwota czy numer rachunku, przed ich zatwierdzeniem. Technologia ta pomaga także odpierać ataki trojanów, takich jak man-in-the-browser lub man-in-the-middle, przez ustanowienie bezpiecznego połączenia pomiędzy urządzeniem klienta a bankiem. Funkcjonalności te pomagają Bankowi Millennium zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa i prędkości, kluczowy w przypadku bankowości korporacyjnej.

„Zdecydowaliśmy się wraz z naszymi klientami korporacyjnymi wybrać rozwiązanie OneSpan” mówi dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Banku Millennium, Halina Karpińska. Zapoznaliśmy się z różnego rodzaju rozwiązaniami dostępnymi na rynku, które spełniały nasze wymagania. Następnie zwróciliśmy się do naszych klientów, aby mogli wyrazić swoją opinię. Na podstawie uzyskanych od nich informacji, zdecydowaliśmy się na rozwiązanie OneSpan“.

Czytaj także: W Banku Millennium przelewy SEPA w euro z kont firmowych bez opłat >>>

„Banki coraz częściej biorą pod uwagę znaczenie obsługi klienta we wszystkich kanałach bankowości, w tym w bankowości korporacyjnej“ mówi wiceprezes OneSpan ds. sprzedaży globalnej, Dan Dica. „Bank Millennium zdecydował się nie tylko wyjść naprzeciw potrzebom swoich klientów, ale także pomóc w sprostaniu przyszłym wymaganiom stawianym przed procesem bankowości korporacyjnej dzięki OneSpan“.

Bank Millennium to jedna z wielu instytucji finansowych w Europie wykorzystująca technologię Cronto w celu obrony przed zaawansowanymi atakami przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dyrektywy PSD2. Firma OneSpan ostatnio ogłosiła pomyślne wdrożenia w Volkswagen Bank i United Bulgarian Bank, wykorzystujące Cronto do bezpiecznego podpisywania transakcji online.

Źródło: OneSpan