Bank Millennium jako pierwszy dodał Citibank do swojej bankowości elektronicznej

Bank Millennium jako pierwszy dodał Citibank do swojej bankowości elektronicznej
Fot. Bank Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Millennium jako pierwszy dodał Citibank do swojej bankowości elektronicznej. Teraz w ramach usługi Finanse 360° klienci Banku Millennium mogą dodać konta i karty kredytowe Citibanku.
Teraz w ramach usługi Finanse 360° klienci @BankMillennium mogą dodać konta i karty kredytowe #Citibank #BankMillennium

Usługa Finanse 360° pozwala sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku w innym banku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innego banku jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez tę instytucję.

Czytaj także: Millennium dodał Inteligo do usługi potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku >>>

Jak uruchomić usługę?

Uruchomienie usługi jest bardzo proste. Wystarczy:

– kliknąć w link znajdujący się w sekcji Moje środki lub na banerze na stronie głównej w bankowości elektronicznej;

– udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku;

– po przekierowaniu na stronę innego banku zalogować się na tej stronie;

– zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.

Czytaj także: Millennium dodał BNP Paribas do usługi potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku >>>

Usługa Finanse 360° Banku Millennium obejmuje teraz możliwość dodania kont prowadzonych w dziewięciu bankach – Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Pekao, PKO BP, Santanderze, BNP Paribas, Inteligo i Citibanku. Jednocześnie klient może zlecić przelewy z kont w PKO, mBanku, ING, Santanderze, Aliorze oraz Pekao.

Źródło: Bank Millennium