Bank Millennium jako pierwszy dodał Citibank do swojej bankowości elektronicznej
Usługa Finanse 360° pozwala sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku w innym banku. Przeszukiwanie historii możliwe jest po słowach kluczowych w wybranym okresie, po określonej kwocie oraz po określonym typie transakcji. Klient może też zarządzać zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Zakres informacji dostępnych dla klienta po podłączeniu danych z innego banku jest zależny od informacji udostępnianych w ramach usługi przez tę instytucję.
Jak uruchomić usługę?
Uruchomienie usługi jest bardzo proste. Wystarczy:
– kliknąć w link znajdujący się w sekcji Moje środki lub na banerze na stronie głównej w bankowości elektronicznej;
– udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku;
– po przekierowaniu na stronę innego banku zalogować się na tej stronie;
– zdecydować, które konta mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.
Usługa Finanse 360° Banku Millennium obejmuje teraz możliwość dodania kont prowadzonych w dziewięciu bankach – Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Pekao, PKO BP, Santanderze, BNP Paribas, Inteligo i Citibanku. Jednocześnie klient może zlecić przelewy z kont w PKO, mBanku, ING, Santanderze, Aliorze oraz Pekao.