Aviva: nowy standard w komunikacji

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

aviva.03.569x241Aviva wprowadza nowy standard ubezpieczeń komunikacyjnych. Jego najważniejsze wyróżniki to dzień na torze bezpiecznej jazdy i assistance na Europę dla kierowców kupujących OC, a także bezpośredni kontakt klienta z dedykowanym likwidatorem szkody.

Firma zaprosiła do stworzenia nowej oferty Adama Kornackiego, dziennikarza motoryzacyjnego, ufając jego eksperckiej wiedzy i znajomości potrzeb kierowców.

W razie stłuczki każdy klient, który ma OC w Avivie, otrzyma możliwość przetestowania i podniesienia swoich umiejętności „za kółkiem”, na torze, pod okiem profesjonalistów. Z oferty można skorzystać raz w roku w jednej z renomowanych szkół bezpiecznej jazdy w Polsce. Aviva zapewnia też klientom i poszkodowanym bezpośredni kontakt z dedykowanym likwidatorem przy zgłaszaniu szkody zarówno z OC, jak i AC. „Mamy ambicję, aby wyznaczać standardy także na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, podobnie jak robimy to od dawna na rynku polis na życie” – mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.

2 marca rozpoczęła się kampania promująca standard Kornackiego jako nowy rynkowy standard ubezpieczeń komunikacyjnych. Działania obejmują internet i radio.

Źródło: PIU