Autocasco w kampanii Libery Direct

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.400x192Liberty Direct wystartowało z kampanią reklamową ubezpieczeń komunikacyjnych. 15- i 30-sekundowe filmy promują ubezpieczenia autocasco oraz przenoszenie zniżek z OC na AC. W najnowszych spotach ubezpieczyciel kontynuuje strategię, w której motywem przewodnim kreacji jest Złośliwość Losu - stworek uprzykrzający życie kierowcom samochodów.

Bohater nowego spotu, zahipnotyzowany przez Złośliwość Losu, nieopatrznie staje się uczestnikiem kolizji.

Na szczęście chroni go wykupione w Liberty Direct ubezpieczenie AC, dzięki któremu mężczyźnie udaje się wyjść z całej sytuacji bez strat. Filmy można zobaczyć na antenie TVN, TVP oraz Polsatu, a także w kanałach tematycznych. Równocześnie Liberty Direct prowadzi banerową kampanię w internecie. Za kreację odpowiada agencja Adsalt. Zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Havas Media.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń