Artykuły ze źródła: PrestaShop

e-commerce, klient przy komputerze
Z rynku finansowego

Polak w sklepie internetowym, czym wyróżniamy się jako klienci?

Polska ma najgęstszą sieć automatów do odbierania i nadawania przesyłek w Europie. Klienci znad Wisły częściej płacą za pobraniem i samodzielnie odbierają paczki w punktach, zamiast czekać na kuriera. Rzadziej niż e-konsumenci z Europy Zachodniej zwracają też produkty do sklepów. Czym jeszcze się różnimy od internetowych klientów z innych krajów? ‒ analiza ekspertów firmy PrestaShop.

CZYTAJ WIĘCEJ
e-commerce
Z rynku finansowego

Zakupy na jedno kliknięcie, social commerce w mediach społecznościowych

Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zakupu. Social commerce, czyli sprzedaż bezpośrednia w social media, dynamicznie się rozwija, zwłaszcza w dobie pandemii. W 2020 r. w Stanach Zjednoczonych jej wartość wzrosła o 38% – to prawie dwukrotnie więcej niż zakładano na początku roku. Jak zatem zmieniła się rola mediów społecznościowych w e-zakupach? ‒ analiza PrestaShop.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1