Autor: PKO Bank Polski

PKO BP dla Ukrainy
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski i Fundacja PKO Banku Polskiego zebrali już 10 mln zł na koncie #PomocdlaUkrainy

10 mln zł trafiło już na konto Fundacji PKO BP, dzięki zaangażowaniu Polaków oraz dodatkowemu wsparciu ze strony PKO Banku Polskiego. Blisko 4 mln zł z dotychczasowej kwoty przekazano już 32 organizacjom, zaangażowanym w pomoc humanitarną dla uchodźców – liczba podmiotów i przekazywanych środków sukcesywnie rośnie, poinformował Bank.

CZYTAJ WIĘCEJ
Elektroniczny e-bilet autostradowy e-TOLL w aplikacji IKO
Bezgotówkowo | Z rynku finansowego

PKO BP: elektroniczny e-bilet autostradowy e-TOLL w aplikacji IKO

Klienci PKO Banku Polskiego korzystający z aplikacji mobilnej IKO mogą teraz kupić w niej elektroniczny e-bilet autostradowy e-TOLL. Dzięki tej nowej funkcji wygodniej przejadą płatnymi odcinkami autostrad: A2 (Konin-Stryków) i A4 (Wrocław-Sośnica). To pierwsza bankowa aplikacja na polskim rynku, która oferuje taką usługę. To też kolejne udogodnienie dla użytkowników IKO podróżujących samochodem lub motocyklem przez Polskę – od ponad roku mogą już zapłacić w aplikacji i bez zatrzymywania się na bramkach przejechać autostradami: A1 (Toruń-Gdańsk) i A4 (Katowice-Kraków).

CZYTAJ WIĘCEJ
Logo PKO BP na jednym z oddziałów
Z rynku finansowego

W PKO Banku Polskim ułatwienia dla obywateli Ukrainy

PKO Bank Polski wprowadził pakiet rozwiązań dla obywateli Ukrainy, którzy już korzystają lub chcą skorzystać z oferty banku. Od teraz PKO Konto bez Granic jest bezpłatne za prowadzenie przez 12 miesięcy od dnia otwarcia, a tymczasowa karta do konta może być wydana w momencie otwarcia konta w wybranych oddziałach banku. Bank zniósł opłaty za szybki przelew do Kredobanku i za zlecenie przelewu zagranicznego do każdego banku na Ukrainie.

CZYTAJ WIĘCEJ
Google Pay w PKO BP
Bezgotówkowo | Z rynku finansowego

PKO BP: klienci korporacyjni i samorządowi mogą już używać Google Pay

Użytkownicy kart korporacyjnych PKO Banku Polskiego mogą teraz korzystać z mobilnych płatności zbliżeniowych Google Pay. Usługa jest dostępna na urządzeniach z systemem Android. Do Google Pay można podpiąć wybrane karty płatnicze klientów korporacyjnych i samorządów: debetowe, debetowe typu przedpłaconego, kredytowe i obciążeniowe – zarówno Visa, jak i Mastercard.

CZYTAJ WIĘCEJ
Panele fotowoltaiczne
ESG | Z rynku finansowego

PKO Bank Polski wspiera zieloną energię

PKO Bank Polski jest w konsorcjum banków, które sfinansują portfel elektrowni słonecznych Grupy R.Power – największego polskiego dewelopera projektów fotowoltaicznych. Finansowanie o wartości 864 mln zł zostanie przeznaczone na budowę elektrowni słonecznych o łącznej mocy 299 MWp, które wygrały ubiegłoroczne aukcje OZE. PKO Bank Polskie konsekwentnie wspiera zieloną transformację polskiego systemu energetycznego.

CZYTAJ WIĘCEJ
PKO Bank Polski Najbardziej Wiarygodna Instytucja Finansowa
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski z tytułem Najbardziej Wiarygodnej Instytucji Finansowej

PKO Bank Polski został uhonorowany nagrodą/tytułem „Najbardziej Wiarygodna Instytucja Finansowa” w konkursie Najbardziej wiarygodni w polskiej gospodarce organizowanym przez agencję informacyjną ISBNews. Kapituła doceniła Bank za rekordowe wyniki finansowe, rozwój biznesu oraz wdrożenia zaawansowanych technologii i upowszechnianie zdalnych kanałów obsługi, czytamy w komunikacie PKO BP.

CZYTAJ WIĘCEJ
PKO Bank Polski
Z rynku finansowego

W PKO Banku Polskim nowe usługi online dla firm i przedsiębiorstw: PowerB@nk na start

PKO Bank Polski oferuje nowe usługi online, które wspierają przedsiębiorcę w zarządzaniu firmą. W skład PowerB@ank na start wchodzą: jedna bezpłatna godzina konsultacji dotyczącej księgowości, domena, hosting i kreator stron www za 0 zł przez pierwsze 12 miesięcy. Z oferty mogą skorzystać klienci, którzy otworzą rachunek firmowy w PKO Banku Polskim z dostępem do serwisu iPKO. Wprowadzeniu nowych usług towarzyszy kampania reklamowa.

CZYTAJ WIĘCEJ
Logo PKO BP na ekranie telefonu
Z rynku finansowego

PKO BP: inwestowanie w fundusze jeszcze prostsze

Zakup funduszy inwestycyjnych w kanałach zdalnych PKO Banku Polskiego jest teraz prostszy i wygodniejszy. Obsługa inwestycji stała się łatwiejsza dzięki skróceniu procesów zakupu i obsługi funduszy, większej przejrzystości kosztów związanych z inwestowaniem oraz prostym opisom poszczególnych funduszy. Już 95 tys. klientów banku korzysta z możliwości inwestowania online w fundusze – w minionym roku zainwestowali 4,6 mld zł.

CZYTAJ WIĘCEJ
PKO Bank Polski w Rotundzie
Samorządy | Z rynku finansowego

PKO Bank Polski wygrał przetargi na obsługę budżetów Wrocławia i Poznania

PKO Bank Polski przez kolejne lata będzie prowadził rachunki bankowe Wrocławia i Poznania, jednych z największych miast w Polsce, zapewniając dzięki najnowocześniejszym usługom i produktom bankowości transakcyjnej płynność przeprowadzanych przez klientów operacji finansowych. Bank prowadzi obsługę budżetów ok. 280 samorządów, w tym siedmiu województw i dziewięciu miast wojewódzkich.

CZYTAJ WIĘCEJ
data 2021, jedynka to stos monet
Mój plan emerytalny

Limit IKZE w 2021 roku to ponad 6300 zł, ostatnie dni na wykorzystanie ulgi podatkowej

Zostało niewiele czasu do końca roku na wykorzystanie ulgi podatkowej w ramach Indywidualnego Konta Zabezpieczenia Emerytalnego (IKZE). Oszczędzając na IKZE można w tym roku zaoszczędzić na podatku dochodowym nawet ponad 2 tys. zł (w przypadku osób samozatrudnionych ponad 3 tys. zł). Do końca czerwca tego roku Polacy zgromadzili na rachunkach IKZE ponad 5,2 mld zł, przypomina PKO Bank Polski.

CZYTAJ WIĘCEJ
Logo PKO BP na ekranie telefonu
Z rynku finansowego

Rodzinny Kapitał Opiekuńczy: PKO BP umożliwi składanie online wniosków o nowe świadczenie na dzieci

PKO Bank Polski jako jeden z pierwszych banków umożliwi swoim klientom składanie wniosków o Rodzinny Kapitał Opiekuńczy przez serwisy bankowości elektronicznej.
Klienci będą mogli wypełniać wnioski bezpośrednio przez serwis iPKO oraz Inteligo już od 4 stycznia 2022 roku.
Bank od kilku lat jest liderem zaangażowania w budowę e-państwa.

CZYTAJ WIĘCEJ
Technologie i innowacje

Asystent głosowy w IKO przeprowadził milion rozmów i ma ponad 410 tysięcy użytkowników

Od momentu uruchomienia Asystent głosowy w aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego przeprowadził już ponad milion rozmów z klientami, obecnie jest to ok. 69 tys. dialogów miesięcznie. Odnotowano w nim też ponad 2 mln wypowiedzi użytkowników. Asystent ma już ponad 410 tys. unikalnych użytkowników. Na początku rozumiał ponad 70, a obecnie ponad 300 tematów rozmów i będzie ich sukcesywnie przybywać. Do tej pory żadna instytucja finansowa w Polsce nie uruchomiła asystenta głosowego z tak zaawansowanym zakresem realizowanych intencji użytkownika, czytamy w komunikacie PKO BP.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 4 Z 12