Autor: Samsung

Bankowość

Digital Signage – nowoczesna forma promocji placówek bankowych

samsung.03.400Obecnie placówki bankowe konkurują w przyciąganiu uwagi klientów nowymi ofertami. Jednak nawet najlepsza promocja nie spełni swojej roli, jeżeli nie będzie odpowiednio zaprezentowana. Zgodnie z analizami firmy Samsung w skutecznej promocji liczy się przede wszystkim atrakcyjna i przyciągająca uwagę forma przekazu, która potrafi wyróżnić ofertę i zainteresować nią bezpośrednio indywidualnego odbiorcę. Obecnie najbardziej nowoczesnym rozwiązaniem na rynku jest technologia Digital Signage, która zaczyna wypierać standardowe formy promocji jak ulotka, plakat, czy tablica informacyjna.

CZYTAJ WIĘCEJ
Finanse i gospodarka

Nowy, inteligentny sposób płatności za pośrednictwem telewizora

150828.samsung.checkout.on.400xOd dziewięciu lat Samsung zajmuje pierwsze lokaty na globalnym rynku telewizorów Smart TV wraz z najbardziej popularną platformą Smart TV, która obejmuje szeroką gamę oryginalnych treści dodatkowych dostępnych dla milionów konsumentów. Jako lider w sektorze Smart TV Samsung wprowadza obecnie nowe rozwiązanie „Samsung Checkout on TV”, czyli wygodną dla użytkowników usługę płatności.

CZYTAJ WIĘCEJ
Artykuły

Samsung Techonomic Index: Grecy kupują, Skandynawowie oszczędzają a Polacy?

samsung.03.400Badania Samsung Techonomic Index 2015 pokazały wyraźną różnicę pomiędzy krajami Europy Południowej i Północnej, a w kontekście obecnej sytuacji gospodarczej Starego Kontynentu wyniki wydają się zaskakujące. Mieszkańcy krajów skandynawskich wykazują powściągliwość w planowaniu wydatków związanych z nowymi technologiami, podczas gdy mieszkańcy krajów Europy Południowej są bardziej skłonni do zakupu nowych urządzeń. Jak w badaniach wypadli Polacy?

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1