Autor: Mikołaj Zaleski

BANK 2022/06

Horyzonty Bankowości 2022 – NTT Poland | Zautomatyzuj obsługę contact center. Ogranicz koszty i zwiększ produktywność pracowników

Liderzy rynku mówią jasno: do końca 2022 r. aż 60% z nich wdroży sztuczną inteligencję i robotykę po to, by poprawić obsługę klientów. W przypadku firm, które zmieniają rynek i wyznaczają kierunek jego rozwoju, odsetek ten jest jeszcze wyższy i wynosi prawie 66% – wynika z badania NTT Global Customer Experience Benchmarking Report.

CZYTAJ WIĘCEJ
Mikołaj Zaleski, Solutions Manager ‒ CX & Intelligent Workplace, NTT Poland
Edukacja finansowa | Wydarzenia

Przepis na zdalny bank

W kilka miesięcy banki musiały przesunąć wiele swoich projektów z półki innowacje na lepsze czasy na półkę – do wdrożenia na jutro. Często wdrożeniom nowych technologii towarzyszy niepewność ‒ jak wpłyną na funkcjonowanie istniejących systemów? Czy nie są tylko niepotrzebnym dodatkiem? I wreszcie – jak na nowość zareagują klienci, czy zechcą skorzystać z tych udogodnień? Podczas konferencji „Bank bez wychodzenia z domu” przedstawię mój przepis na bank, który jest wygodny i intuicyjny dla klienta ‒ podkreśla Mikołaj Zaleski, Solutions Manager ‒ CX & Intelligent Workplace, NTT Poland.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2021/02

Bankowość i Finanse | Technologie – NTT Poland | Przepis na bank z domu, czyli o składnikach sprawnego zdalnego kontaktu z klientem

W kilka miesięcy banki musiały przesunąć wiele swoich projektów z półki innowacje na lepsze czasy na półkę do wdrożenia na jutro. Często wdrożeniom nowych technologii towarzyszy niepewność – jak wpłyną na funkcjonowanie istniejących systemów? Czy nie są tylko niepotrzebnym dodatkiem? I wreszcie – jak na nowość zareagują klienci, czy zechcą skorzystać z nowych udogodnień? W krótkim artykule przestawię mój przepis na bank, który jest wygodny i intuicyjny dla klienta.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2020/11

IT@BANK 2020 | Szósty zmysł w biznesie. Sztuczna inteligencja analizuje rozmowy i interakcje na kanałach online

Banki i instytucje finansowe co miesiąc wchodzą w setki tysięcy, a nierzadko miliony interakcji z klientami. Możliwości kontaktu twarzą w twarz w ostatnich miesiącach zostały mocno ograniczone, dlatego kanały zdalne, takie jak czat czy infolinia, są głównym punktem kontaktu klienta z bankiem. W jaki sposób monitorować te cyfrowe kontakty i reagować na potrzeby klienta w czasie rzeczywistym?
W NTT Ltd. mamy rozwiązanie, które już dziś sprawdza się na polskim rynku.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1