Autor: Miłosz Gromski

Bankowość

Zaradni wspierają zaradnych

ing.01.400x99ING Bank Śląski rozpoczyna nową kampanię reklamową Konta Direct dla Firmy. Przedsiębiorca jest najczęściej w swojej firmie menadżerem, pracownikiem, wynalazcą i księgowym w jednej osobie. Zaangażowanie w bieżące sprawy oznacza często brak czasu na myślenie o rozwoju firmy i innowacjach. W rezultacie mniej niż połowa firm świętuje trzecie urodziny. Warto pamiętać, że myślenie perspektywiczne może zapewnić firmie silną pozycję na rynku. „Dam radę” nie oznacza jednak, że przedsiębiorca jest w stanie wszystkiego dokonać sam. Dlatego w ING promujemy zaradność, która w mądry sposób korzysta ze wsparcia innych – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1