Autor: Salesforce

BANK 2021/06

XXVI Ranking Banków Miesięcznika Finansowego BANK 2021 | Salesforce | Trzy sposoby, w jakie cyfrowe banki pokazują, co to znaczy być wytrzymałym

Skutki gospodarcze pandemii COVID-19 spowodowały podjęcie bezprecedensowych działań interwencyjnych przez rządy na całym świecie, w tym również w Polsce. Choć instytucje finansowe stoją obecnie przed wieloma wyzwaniami w branży, to poza tym mają również znaczącą rolę do odegrania we wspieraniu przedsiębiorstw i społeczności w radzeniu sobie z niepewną sytuacją pandemiczną.

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2021/01

Bankowość i Finanse | Technologie – Salesforce | Chmura w marketingu – czyli jak nowoczesne narzędzia zwiększają zyski oraz satysfakcję klientów

Innowacja stanowi najwyższy priorytet, a zarazem największe wyzwanie dla współczesnego biznesu i przekłada się to także w dużej mierze na działania marketingowe. Z badania State of Marketing1 firmy Salesforce przeprowadzonego w pierwszym kwartale 2020 r., wynika, że proces transformacji technologicznej ciągle trwa i z każdym rokiem zwiększa swój zasięg. 

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2020/11

IT@BANK 2020 | Czas na bankowość korporacyjną w chmurze

Technologie chmurowe stanowią kolejny ważny element cyfrowej transformacji sektora finansowego. Nowe możliwości dla przenoszenia zasobów bankowych do cloudu stwarza opublikowane w styczniu br. stanowisko Komisji Nadzoru Finansowego, uwzględniające postęp technologiczny, jaki dokonuje się w tym obszarze. To ważna wiadomość dla takich segmentów rynku, jak bankowość korporacyjna, w których digitalizacja przebiegała dotąd mniej dynamicznie.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1