Alior Bank rozwija bankowość internetową, jakie nowości czekają na klientów?
Wprowadzenie zakładki „Moje sprawy” w serwisie internetowym Alior Online umożliwia dostęp do wybranych dyspozycji związanych z posiadanymi przez klienta produktami. Pozwala także użytkownikom zadawać pytania w zakresie usług bankowych, a także złożyć reklamację. Z kolei rozwój oferty ubezpieczeniowej daje im możliwość zakupu online polisy komunikacyjnej.
– Rozwój Alior Online to krok w kierunku jeszcze lepszego dopasowania naszego systemu bankowości elektronicznej do potrzeb klientów. Zdalne korzystanie z usług bankowych staje się coraz popularniejsze. Oprócz szybkości i wygody, które dotychczas miały główne znaczenie, teraz najważniejsze jest bezpieczeństwo – zarówno klientów, jak i pracowników banku. Zakładka „Moje Sprawy” pozwala na sprawną realizację większości formalności w naszym banku bez konieczności wizyty w oddziale – mówi Elżbieta Wilczyńska-Chorzępa, Dyrektor Departamentu Operacji w Alior Banku.
Nowe funkcjonalności w Alior Online
Klienci Alior Banku w zakładce „Moje sprawy” mają możliwość uzyskania w ciągu jednej godziny zaświadczenia o zamkniętych produktach, informacji o posiadanych kontach, lokatach czy kredytach. Dodatkowo użytkownicy Alior Online w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych mogą uzyskać online opinie bankowe w zakresie: terminowości obsługi kredytu, kosztów poniesionych w związku z posiadanymi produktami kredytowymi, spłaconych odsetek, skapitalizowanych odsetek na koncie i lokacie, salda konta i lokaty czy zadłużenia w ramach produktu kredytowego lub pożyczki.
Czytaj także: Alior Bank: nowa oferta rachunku dla mikrofirm oraz MŚP >>>
Ubezpieczenie dla kredytobiorców – pakiet NNW, utrata pracy i zwrot kosztów opłat eksploatacyjnych przygotowane przez PZU S.A. to dodatkowe zabezpieczenie finansowe zamiennie z pobytem w szpitalu w wyniku NW (dla emerytów i rencistów) oraz na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu w wyniku NW albo śmierci w wyniku NW i zwrot kosztów opłat eksploatacyjnych. To ubezpieczenie może być wykorzystane jako zabezpieczenie do kredytów na wysokie kwoty. Ochrona trwa przez okres obowiązywania umowy kredytowej, ale nie dłużej niż 60 miesięcy. Produkt jest dopasowany do produktu kredytowego w Alior Banku i jest prosty w zakupie, a koszt ubezpieczenia jest jednorazowy i wchodzi w całkowity koszty kredytu.
Czytaj także: LINK4: ubezpieczenia komunikacyjne dostępne w bankowości internetowej Alior Banku >>>
Z kolei oferta firmy LINK4 obejmuje ubezpieczenie komunikacyjne z szerokim zakresem wariantów i usług dodatkowych typu Assistance, na które obecni klienci banku mogą otrzymać 13 proc. rabatu. Kompleksowy zakres ubezpieczenia zapewnia im szeroki wybór pakietów OC oraz OC/AC z opcjami dodatkowymi do wyboru m.in. assistance, ubezpieczenie szyb, kluczyki czy NNW.
– Zgodnie z naszą zaktualizowaną strategią, chcemy budować długotrwałe relacje z klientami między innymi poprzez oferowanie im kompleksowej oferty produktów oraz usług. Umożliwienie zakupu w procesie kredytowym przez internet ubezpieczenia – Pakiet NNW i utrata pracy, jest kolejnym rozwiązaniem wpisującym się w naszą wizję rozwoju bankowości cyfrowej. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej ofercie nasi klienci zyskają szybki i wygodny sposób zabezpieczenia się na wypadek niespodziewanych zdarzeń – dodaje Kaja Krassowska-Suchan, Menedżer Zespołu Biznesowego Bankowości Internetowej i Mobilnej w Alior Banku.