Adam Małysz w kampanii wizerunkowej Generali

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

malysz.adam.01.250x19 grudnia br. Generali rozpoczęło pierwszą od kilku lat na polskim rynku wizerunkową kampanię reklamową. Twarzą kampanii jest Adam Małysz, z którym Generali współpracuje na płaszczyźnie sponsorskiej już od 7 lat. Działania reklamowe firmy obejmą okres 19 grudnia br. - 22 stycznia 2012 r.

„Chcemy przede wszystkim pokazać, że ubezpieczyciel jest partnerem dla swoich klientów na każdym etapie ich życia. To znaczy zapewnia zarówno ochronę w momentach nieprzewidzianych i niebezpiecznych zdarzeń losowych, jak również w dobrych momentach, gdy planujemy pozytywne zmiany w życiu lub chcemy realizować swoje pasje i marzenia.”- mówi Paweł Wróbel, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.

Głównym medium w kampanii będzie telewizja. Emisja spotu reklamowego rozpoczęła się 21 grudnia br. i potrwa do 22 stycznia 2012 r. W kampanii zostaną wykorzystanie zarówno główne stacje telewizyjne o dużym zasięgu, jak i stacje tematyczne i niszowe. Medium wspierającym w kampanii będzie internet, jej elementem będzie imitująca rajd samochodowy gra „Generali Challenge”.

Źródło: PIU