European Financial Group wchodzi na polski rynek produktów finansowych

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

efg.150x1302 lipca 2011, Warszawa - tego dnia  rozpoczęła  w Polsce działalność grupa EFG - European Financial Group. W jej ofercie znajdują się atrakcyjne, inteligentne programy oszczędnościowe i inwestycyjne. Sprzedaż produktów EFG będzie się odbywała na zasadzie MML (Multi Level Marketing) - czyli marketingu sieciowego.

Jako pierwsza w Polsce Grupa EFG rusza z pełnym Finansowym Programem Edukacyjnym, dzięki któremu współpracownicy zapoznają się z nowoczesnymi modelami biznesowymi, przejdą edukację finansową, szkolenia związane z produktami oszczędnościowo – inwestycyjnymi i regułami pracy na zasadzie marketingu sieciowego.

Know-how, dostęp do wiedzy i materiałów a także model biznesowy udostępni Grupie EFG partner projektu – międzynarodowa korporacja AEGON oraz firma K2 Doradcy Finansowi – obecna na polskim rynku od dwóch lat.

„Jestem przekonany, że dzięki wsparciu jakie European Financial Group otrzyma zarówno od światowego lidera branży finansowej AEGON, jak i polskiej firmy K2 Doradcy Finansowi, Grupa ta odniesie spektakularny sukces na polskim i europejskim rynku” – mówi Marcin Kuźniar, Prezes Zarządu European Financial Group. „Naszym celem jest stworzenie w krótkim czasie europejskiej sieci dystrybucji produktów finansowych i zapewnienie klientom EFG bezkonkurencyjnych usług” – dodaje Kuźniar.

Produkt Grupy EFG – PIO Rentier i PIO Rentier Prestige – jest pierwszym inteligentnym produktem oszczędnościowo – inwestycyjnym na rynku – oferuje nie tylko doskonałą platformę zarządzającą inwestycjami, ale i profesjonalną opiekę licencjonowanego domu maklerskiego. Inteligentna forma ulokowania kapitału, nie tylko uwzględnia trendy giełdowe, czas inwestycji i dywersyfikacji ryzyka, ale i zapewnia wysokie bezpieczeństwo.

Proponowany sposób pracy w EFG – na zasadzie marketingu sieciowego –  to korzystna forma  zarobkowania dla osób aktywnych i niezależnych, oferująca atrakcyjne wynagrodzenie wprost proporcjonalne do wyników, przejrzyste zasady awansu oraz możliwość nabycia praktycznych umiejętności. Wypracowany w ramach systemu marketingu sieciowego, system motywowania pracowników stwarza wspaniałe możliwości rozwoju oraz awansu z czym wiążą się również różnego rodzaju korzyści i przywileje.