IT@Bank 2015: V Soft front-end i nie trzeba wymieniać obecnych systemów, żeby usprawnić działania firmy

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Coraz więcej firm zaczyna korzystać z nakładek graficznych stanowiących fasadę dla funkcjonalności pochodzących z jednego lub kilku systemów znajdujących się w back-end. Dzięki ich integracji i wspólnemu interfejsowi użytkownik zyskuje lepszy i szybszy dostęp do informacji oraz oszczędza czas wcześniej przeznaczany na zmianę kontekstu, gdyż wszystkie działania związane z bieżącą pracą może wykonać w jednym miejscu.

Jakub Głąb
Dyrektor rozwoju obszaru ubezpieczeń VSoft SA

Jednak wdrożenie takich rozwiązań nie jest proste. Wyzwanie stanowi integracja wielu systemów funkcjonujących często niezależnie wewnątrz organizacji. Front-end może być rozumiany jako wspomniana integracja i wspólna warstwa graficzna, w VSoft jednak podchodzimy do front-end szerzej. Kluczowe jest dla nas to, by nakładka graficzna, oprócz ergonomii i estetyki, wspierała logikę biznesową, która zapewni spójność obsługiwanych procesów. Tylko wtedy użytkownik może w pełni korzystać z dobrodziejstw takiego wdrożenia. Wyświetlanie informacji z różnych systemów w jednym miejscu to dla nas zdecydowanie za mało.

Od wielu lat dostarczamy rozwiązania dla branży finansowej (w tym banków, ubezpieczycieli, agencji ubezpieczeniowych i brokerskich, a także firm windykacyjnych).

Dzięki bogatemu doświadczeniu oferujemy naszym klientom nie tylko rozwiązania informatyczne, ale przede wszystkim pomysły na rozwój biznesu. W naszym portfolio znajdują się m.in. systemy kredytowe, windykacyjne, do oceny ryzyka, do obsługi płatności, sprzedażowe, do obsługi szkód, a także systemy przeznaczone na platformy urządzeń mobilnych. Bazując na doświadczeniu w budowaniu, wdrażaniu i integracji tych systemów, realizujemy projekty ze skomplikowaną logiką biznesową, która, w zależności od analizy, nie zawsze podlega modernizacji. Mamy doświadczenie w projektach wymagających integracji z wykorzystaniem np. narzędzi klasy ETL i w których potrzebny jest pomysł na wygląd aplikacji.

Potrafimy łączyć nowatorskie technologie z estetyką i ergonomią.

System front-end może spełniać w organizacji różne zadania. Może wspierać pracowników i usprawniać ich pracę, a także być kanałem dwustronnej interakcji instytucji z otoczeniem. Przy projektowaniu systemu bardzo ważne jest określenie, dla kogo go budujemy, kto będzie z niego korzystał już teraz, ale też dla kogo może być użyteczny w przyszłości. Warto zadbać o wszystkich odbiorców już na początkowym etapie projektu.

W zależności od roli front-end w organizacji jego zadaniem może być:

  • zbieranie danych i transferowanie ich do zewnętrznych lub wewnętrznych systemów,
  • wykonywanie procesów np. związanych z marketingiem,
  • prezentowanie danych, produktów, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI