Program lojalnościowy Basement– nowoczesne narzędzie do zwiększania lojalnościi nagradzania klientów banku

Program lojalnościowy Basement– nowoczesne narzędzie do zwiększania lojalnościi nagradzania klientów banku
Fot. hudhi/stock.adobe.com
Budowanie trwałych relacji z klientami to klucz sukcesu banków spółdzielczych. W erze cyfrowej nie wystarczy już tylko dobra oferta i dotychczasowa relacja. Potrzebne są nowoczesne narzędzia, które angażują i nagradzają codzienną aktywność. Odpowiedzią na te potrzeby jest program lojalnościowy BASEMENT.

Budowanie lojalności klientów to dziś jedno z największych wyzwań sektora bankowego. Coraz więcej osób korzysta z bankowości cyfrowej i oczekuje, że ich aktywność zostanie dostrzeżona i nagrodzona. To szczególnie ważne w przypadku banków spółdzielczych, które swoją przewagę rynkową opierają na relacjach i zaufaniu.

Na tę potrzebę odpowiada program lojalnościowy dla klientów banków spółdzielczych, stworzony przez firmę Basement. Jego mechanizm jest prosty i przejrzysty: klient zbiera punkty za różne aktywności, takie jak logowanie do bankowości internetowej i mobilnej, płatności kartą, BLIK, cyfrowym portfelem, posiadanie różnych produktów, udziałów, wykonywanie przelewów czy polecanie banku znajomym. Zgromadzone punkty można wymieniać na nagrody lub benefity przygotowane przez bank.

Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z istniejącymi systemami bankowości elektronicznej a naliczanie punków odbywa się automatycznie.

Siła programu tkwi w jego elastyczności i dopasowania do lokalnych relacji z klientami oraz możliwości danego banku. Każdy bank spółdzielczy może samodzielnie określić, które aktywności są premiowane oraz katalog nagród.

Chcesz zwiększyć aktywność i lojalność klientów w swoim banku a także pozyskać nowych?

Skontaktuj się z firmą Basement i poznaj szczegóły programu lojalnościowego dla twojego banku!

Korzyści dla banku:

  1. Większa aktywność klientów w kanałach cyfrowych
  2. Silniejsze relacje i lojalność
  3. Elastyczność dopasowana do lokalnych potrzeb
  4. Pozyskiwanie młodych klientów przez polecenia
  5. Automatyczne nagradzanie 
  6. Możliwość rozliczania realizowanych kampanii produktowo-marketingowych
Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK