Program lojalnościowy Basement– nowoczesne narzędzie do zwiększania lojalnościi nagradzania klientów banku
Budowanie lojalności klientów to dziś jedno z największych wyzwań sektora bankowego. Coraz więcej osób korzysta z bankowości cyfrowej i oczekuje, że ich aktywność zostanie dostrzeżona i nagrodzona. To szczególnie ważne w przypadku banków spółdzielczych, które swoją przewagę rynkową opierają na relacjach i zaufaniu.
Na tę potrzebę odpowiada program lojalnościowy dla klientów banków spółdzielczych, stworzony przez firmę Basement. Jego mechanizm jest prosty i przejrzysty: klient zbiera punkty za różne aktywności, takie jak logowanie do bankowości internetowej i mobilnej, płatności kartą, BLIK, cyfrowym portfelem, posiadanie różnych produktów, udziałów, wykonywanie przelewów czy polecanie banku znajomym. Zgromadzone punkty można wymieniać na nagrody lub benefity przygotowane przez bank.
Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z istniejącymi systemami bankowości elektronicznej a naliczanie punków odbywa się automatycznie.
Siła programu tkwi w jego elastyczności i dopasowania do lokalnych relacji z klientami oraz możliwości danego banku. Każdy bank spółdzielczy może samodzielnie określić, które aktywności są premiowane oraz katalog nagród.
Chcesz zwiększyć aktywność i lojalność klientów w swoim banku a także pozyskać nowych?
Skontaktuj się z firmą Basement i poznaj szczegóły programu lojalnościowego dla twojego banku!
Korzyści dla banku:
- Większa aktywność klientów w kanałach cyfrowych
- Silniejsze relacje i lojalność
- Elastyczność dopasowana do lokalnych potrzeb
- Pozyskiwanie młodych klientów przez polecenia
- Automatyczne nagradzanie
- Możliwość rozliczania realizowanych kampanii produktowo-marketingowych