Bezgotówkowo za bilet Kolei Mazowieckich
SIX Payment Services, wiodący europejski agent rozliczeniowy, nawiązał współpracę ze spółką Koleje Mazowieckie, oferując rozliczanie i kompleksową obsługę transakcji bezgotówkowych w kasach spółki. Możliwość płatności kartą za bilet znacznie skraca kolejki przy kasach i jest odpowiedzią na oczekiwania pasażerów spółki, dotyczące szybkich, bezpiecznych i niezawodnych rozwiązań płatniczych.
W ramach współpracy ze spółką Koleje Mazowieckie, SIX Payment Services wprowadził w kasach KM możliwość rozliczania transakcji kartowych za pomocą urządzeń płatniczych zintegrowanych z systemem sprzedażowym. Płatności powyżej 50 zł wymagają autoryzacji pinem/podpisem. Za bilety do 50 zł pasażerowie mogą zapłacić zbliżeniowo. Dzięki nawiązanej współpracy, za bilet KM można zapłacić kartą także w biletomatach spółki. KM obsługują wszystkie karty systemu płatniczego Visa, MasterCard i Maestro.
Dzięki integracji terminali stacjonarnych z kasami rPOS, kasjer automatycznie przekierowuje należną kwotę z systemu sprzedażowego na terminal, co umożliwia błyskawiczne zakończenie transakcji przez klienta poprzez płatność kartą zbliżeniową lub autoryzację pinem i zatwierdzenie transakcji. Dodatkowo, integracja powoduje całkowite wyeliminowanie pomyłek kasjerskich dotyczących kwoty płatności, ponieważ maksymalnie automatyzuje proces porzedaży. Operacja wymaga od kasjera naciśnięcia jednego klawisza „płatność kartą”.
Kolejom Mazowieckiem od zawsze przyświeca idea podnoszenia standardu usług. Instalacja terminali płatniczych jest kolejnym krokiem ze strony przewoźnika dla jeszcze wygodniejszego zakupu biletów. Wiemy, że terminale cieszą się popularnością wśród naszych klientów i że są oni zadowoleni z tego udogodnienia – powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.
Cieszymy się, że rozwiązania SIX Payment Services są częścią sprawnej obsługi klienta w kasach spółki Koleje Mazowieckie i odgrywają ważną rolę w budowaniu satysfakcji pasażerów spółki – powiedział Artur Żymańczyk, Country Manager SIX Payment Services w Polsce. Wdrożenie zintegrowanego rozwiązania płatniczego w kasach Kolei Mazowieckich to przykład skutecznej realizacji strategii SIX Payment Services, zakładającej zacieśnianie relacji między akceptantami płatności kartowych a ich klientami.
Do dziś zintegrowane rozwiązania płatnicze SIX są obecne w prawie 100 kasach Kolei Mazowieckich.
Źródło: „Koleje Mazowieckie – KM” sp. z o.o., SIX Payment Services