Kampania ING oparta na idei 5 sił
ING Życie w nowej kampanii promuje 5 rodzajów sił, które pomagają zrobić rakowi wspak.
Rozsądek, charakter, motywacja, wytrwałość i odpowiedzialność wspierają stosowanie zasad profilaktyki nowotworowej w codziennym życiu. Są jednocześnie podstawą kolejnej odsłony kampanii ING Życie „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”, obejmującej spoty telewizyjne, aplikację badającą siły, które dominują wśród Polaków, a także akcje edukacyjne w centrach handlowych.
Główną bohaterką nowej odsłony kampanii jest Wiktoria, znana z poprzednich edycji kampanii. „Uświadomi Polkom, że powinny skoncentrować siły na dbaniu o życie i zdrowie poprzez stosowanie profilaktyki” – wyjaśnia Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie. Jednym z elementów nowej kampanii jest aplikacja w internecie z testem badającym, która z pięciu sił dominuje w Polakach. Po przejściu przez test, użytkownik może wygenerować unikalną, dopasowaną do jego wyniku tapetę z hasłem powiązanym z zasadą profilaktyki, nad którą powinien jeszcze popracować.
Źródło: PIU