ING nadal partnerem kampanii „Rak. To się leczy!”

ing.zycie.01.400x215ING Życie po raz kolejny zostało partnerem strategicznym kampanii społecznej "Rak. To się leczy!". Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie profilaktyki nowotworowej. W tym roku działania będą szczególnie koncentrowały się wokół profilaktyki pierwotnej.

Od roku ING Życie aktywnie uczestniczy we wszystkich działaniach prowadzonych w ramach kampanii „Rak. To się leczy!”. Wspólnie przeprowadzono m.in. bezpłatne porady medyczne na temat profilaktyki nowotworowej w galeriach handlowych oraz badania mammograficzne, stworzono aplikację PiersiBadacze, uczącą, jak wykonywać samobadanie piersi, czy zorganizowano bieg charytatywny „Przegonić Raka”. W 2014 roku ING Życie i twórcy kampanii „Rak. To się leczy!” będą kontynuować współpracę i w niestandardowy sposób zachęcać społeczeństwo do dbania o swoje życie i zdrowie.

„Z organizatorami kampanii „Rak. To się leczy!” połączył nas wspólny cel – przekonanie Polaków do stosowania profilaktyki nowotworowej na co dzień” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w ING Życie. „Widząc pozytywne efekty naszej współpracy, chcemy dalej współdziałać i poprzez pozytywną oraz niestandardową komunikację uświadamiać, że ryzyko zachorowania na nowotwór można zminimalizować” – wskazuje.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń