Potwierdzenie dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku już dostępne w aplikacji Banku Millennium
– Nieco ponad dwa tygodnie temu, jako pierwszy bank na rynku, wprowadziliśmy tę usługę równolegle w trzech kanałach – w bankowości internetowej, oddziałach i TeleMillennium. Teraz można z niej skorzystać także w aplikacji mobilnej – mówi Antonio Pinto, członek zarządu Banku Millennium.
Jak działa potwierdzenie dochodu?
Klienci, którzy wnioskują o pożyczkę w modelu dochodowym, mogą skorzystać z alternatywnego – względem wyciągu z konta – sposobu potwierdzenia wpływu wynagrodzenia na rachunek. Wystarczy, że pobiorą historię transakcji, logując się na konto, na które wpływa ich wynagrodzenie w innym banku, za pośrednictwem Millenetu lub aplikacji mobilnej. Usługa jest dostępna dla tych klientów, od których wymagany jest tylko jeden dokument potwierdzający dochód. W przypadku uzyskania pozytywnej oceny zdolności i wiarygodności kredytowej proces jest w pełni automatyczny.
Usługa Banku Millennium jest omnikanałowa
Usługa proponowana przez Bank Millennium jest omnikanałowa. Oznacza to, że jest dostępna zarówno w bankowości elektronicznej – systemie Millenet oraz aplikacji mobilnej, jak i z poziomu placówki i TeleMillennium. W takim przypadku wniosek wprowadzany jest przez doradcę klienta, a gdy dochodzi do konieczności potwierdzenia dochodu, klient przechodzi przez proces w Millenecie lub aplikacji mobilnej samodzielnie logując się do innego banku i wskazując konto, na które wpływa jego wynagrodzenie. Podpisanie umowy również jest realizowane w Millenecie lub aplikacji, choć klient ma także możliwość podpisania jej w placówce.
Obecnie potwierdzanie dochodu jest możliwe z kont w trzech bankach – Alior Banku, ING oraz mBanku. Usługa jest jednak stale rozwijana, a lista banków będzie się systematycznie wydłużać. Opcja jest dostępna w najnowszej wersji aplikacji mobilnej Banku Millennium.