Krzysztof Spirzewski: zmiana podejścia do bezpieczeństwa finansowego następuje z reguły w wieku 30-40 lat, wtedy ludzie stają się znacznie bardziej ostrożni
Redakcja "Miesięcznika Finansowego BANK " zorganizowała 29 października 2019 r. debatę "Bank jako cyfrowa platforma usługowa. Wyzwania bezpieczeństwa". Obecnie banki przekształcają się w platformy usługowe przetwarzające dane o klientach i ich rachunkach oraz realizujące cyfrowe usługi finansowe. Podczas dyskusji uczestnicy starali się znaleźć odpowiedź na pytanie, jak zapewnić bezpieczeństwo dla klientów i ich środków.
Młodzi ludzie na początku dysponują głównie pieniędzmi swoich rodziców, a tylko w niewielkim stopniu zarabiają sami. Przy tak skromnych środkach ich zagubienie czy kradzież jest relatywnie niewielkim kłopotem.
Zmiana podejścia do bezpieczeństwa finansowego następuje z reguły w wieku 30-40 lat, kiedy w grę wchodzą poważniejsze fundusze, wtedy ludzie stają się znacznie bardziej ostrożni.
Dr Krzysztof Spirzewski,
dyrektor zarządzający Departamentem Bankowości Transakcyjnej,
Societe Generale, Oddział w Polsce
Warszawa, 29.10.2019 r.
Relacja z debaty „Bank jako cyfrowa platforma usługowa. Wyzwania bezpieczeństwa” ukaże się wkrótce na portalu aleBank.pl.
Źródło: aleBank.pl