Konkurs Liberty Direct

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

 

liberty.direct.01.250x115Blisko 150 filmów zgłosili internauci w konkursie zorganizowanym przez Liberty Direct w serwisie crowdsourcingowym millionyou.com. Zadaniem uczestników było przygotowanie filmu promującego ubezpieczenia komunikacyjne. Zwycięzcy otrzymają nagrody o łącznej wartości 30 tys. zł, które zostaną przyznane przez Liberty Direct oraz internautów. Na filmy można głosować do 29 listopada br.

Twórcy filmów podeszli bardzo kreatywnie do zadania. Jesteśmy mile zaskoczeni zarówno dużą popularnością konkursu, jak i jakością przesłanych materiałów. Wśród nadesłanych prac znalazły się zarówno filmy animowane, jak i fabularne, zrealizowane w bardzo różnej konwencji” – komentuje Rafał Karski, dyrektor marketingu i sprzedaży Liberty Direct. „Duża popularność konkursu cieszy nas tym bardziej, ponieważ jesteśmy pierwszą firmą ubezpieczeniową na rynku, która wykorzystuje crowdsourcing w działaniach marketingowych” – dodaje Rafał Karski.

Źródło: PIU