Alior Bank: wyższe oprocentowanie konta oszczędnościowego dla aktywnych klientów

Alior Bank: wyższe oprocentowanie konta oszczędnościowego dla aktywnych klientów
Alior Bank - Logo (źródło: Alior Bank)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Alior Bank wprowadził nową ofertę dla obecnych klientów. Od 19 września regularne wpływy na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym premiowane są wyższym oprocentowaniem na koncie oszczędnościowym. Dodatkowe odsetki obejmują oszczędności w wysokości do 100 tys. zł.  To odpowiedź na oczekiwania aż 60% klientów, którzy chcą, aby bank proponował lepsze warunki w zamian za lojalność i aktywność.

Jedynie 9% ankietowanych bierze udział przynajmniej w jednym programie lojalnościowym banku lub operatora kart płatniczych #AliorBank @AliorBankSA

Na Koncie Mocno Oszczędnościowym przy wpłacie nowych środków każdy klient przez 3 miesiące otrzymuje promocyjne oprocentowanie w wysokości 2,30% dla kwoty nieprzekraczającej 100 tys. zł. W przypadku, gdy na rachunek osobisty w Alior Banku klient otrzyma co miesiąc wpływ w wysokości min. 1500 zł, na jego rachunku oszczędnościowym oprocentowanie wzrośnie do 2,60%. Klienci Alior Banku nie muszą się nigdzie rejestrować, by skorzystać z promocji. Nie muszą także śledzić wpływów na koncie osobistym – jeśli taki wpływ będzie, premiowe odsetki skapitalizują się na koniec miesiąca, jeśli nie – w danym miesiącu klient otrzyma oprocentowanie standardowe lub promocyjne (za nowe środki).

Czytaj także: Alior Bank: nowości w bankowości elektronicznej. Zmienia się m.in. sposób logowania i akceptowania transakcji >>>

Klient nie musi robić nic ponad to, co i tak regularnie wykonuje

– Aktywnych klientów, którzy regularnie korzystają z różnorodnych produktów traktujemy wyjątkowo. Stworzyliśmy specjalną ofertę dla tych, który nam zaufali i regularnie korzystają z konta osobistego. Co ważne, klient nie musi robić nic ponad to, co i tak regularnie wykonuje. Dotychczas, premiowanie lojalności klientów odbywało się poprzez specjalne programy. Jednak wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Alior Banku, pokazują, że niespełna jeden na dziecięciu klientów decyduje się na korzystanie z programów lojalnościowych – powiedziała Wioletta Kleczka, Dyrektor Działu Środków Powierzonych w Alior Banku.

Czytaj także: Alior Bank ma zgodę KNF na działanie jako TPP >>>

 

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinie na zlecenie Alior Banku, jedynie 9% ankietowanych bierze udział przynajmniej w jednym programie lojalnościowym banku lub operatora kart płatniczych. Przyczyny tego stanu rzeczy może wyjaśniać badanie przeprowadzone przez PwC. Raport Customer Appreciation Index wskazuje, że ankietowanych zniechęca niedopasowanie nagród w programie do ich aktualnych potrzeb, a także wysiłek, który muszą włożyć, by skorzystać ze specjalnej oferty na przykład wymaganie dodatkowej rejestracji, śledzenie zbieranych punktów. Co istotne, zdecydowana większość osób aktualnie nie korzystających z programów lojalnościowych instytucji finansowych byłaby skłonna z nich korzystać, gdyby odpowiadały ich oczekiwaniom.

Programy lojalnościowe banków

Alior Bank po raz kolejny wychodzi naprzeciw potrzebom obecnych klientów. Dotychczas oddał w ich ręce możliwość dostosowania korzyści, jakie im przysługują przy korzystaniu z Konta Jakże Osobistego. Klienci mogą włączać i wyłączać konkretne funkcje w zależności od swoich zmieniających się potrzeb. Samych korzyści przybywa, nowe opcje są dostępne dla wszystkich posiadaczy rachunku i mogą być modyfikowane.

Źródło: Alior Bank