ING Bank Śląski: problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej oraz płatnościami kartą

ING Bank Śląski: problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej oraz płatnościami kartą
Logo ING Banku Śląski Fot. Materiały prasowe
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci ING Banku Śląskiego zgłaszali w piątek problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacją mobilną. Utrudnione były również płatności kartami i wypłata pieniędzy z bankomatów.

Mogą występować problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i działaniem aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Mogą nie działać płatności kartami #INGBankSlaski #ING @INGBankSlaski

Bank przywrócił już działanie bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych i firm. Karty również działają poprawnie.

„Dziś rano zmagaliśmy się z awarią systemów bankowych. Występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i działaniem aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm. Były problemy z płatnościami kartami i BLIK-iem, utrudnione było wypłacanie pieniędzy z bankomatów” – poinformował ING Bank Śląski na stronie internetowej.

Tymczasowo nie wyświetla się za jeszcze historia transakcji w bankowości internetowej Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile dla klientów indywidualnych.

„Pracujemy nad poprawnym zaksięgowaniem transakcji wykonanych w tych systemach podczas trwania awarii (7:30 – 11:00). Prosimy o ich nieponawianie” – apeluje bank.

Czytaj także: ING Bank Śląski udostępnił produkcyjny interfejs API >>>

Screen strony internetowej ING Banku Śląskiego

Screen strony internetowej ING Banku Śląskiego.

Awaria miała wpływ na:

  • Bankowość internetową Moje ING i aplikację mobilną Moje ING mobile dla klientów indywidualnych
  • Bankowość internetową ING Business i aplikację mobilną dla klientów korporacyjnych
  • Płatności kartą w terminalach płatniczych i wypłaty pieniędzy z bankomatów
  • Płatności i wypłaty kodami BLIK
  • Płatności za zakupy internetowe poprzez „Płać z ING” i kodami BLIK
  • Dostępność bankowych infolinii

Przedsmak PSD2?

Nie wiadomo natomiast, czy awaria związana jest ze zmianami, jakie wejdą w życie już 14 września, kiedy to zgodnie z wymogami unijnej dyrektywy PSD2, zacznie obowiązywać m.in. silne uwierzytelnianie. Oznacza to, że zmieni się sposób logowania nie tylko do bankowości elektronicznej ING BS, ale i innych banków.

Więcej na temat PSD2 i zmian, jakie czekają klientów banków od 14 września >>>

Źródło: aleBank.pl