Santander Bank Polska od 1 czerwca z nową stroną. Co się zmieni?
– Nowa strona santander.pl została przygotowana zgodnie z koncepcją user-centered design – czyli użytkownik w centrum uwagi. Punktem wyjścia do prac projektowych, zarówno w warstwie użytecznościowej, jak i graficznej, była dokładna analiza potrzeb różnych grup klientów. Na tej podstawie przygotowaliśmy kilka koncepcji, które następnie poddaliśmy ocenie przyszłych użytkowników. Finalny kształt nowego serwisu to efekt dialogu i współpracy, które realizujemy również w innych obszarach, zgodnie z hasłem „Bank Jaki Chcesz” – mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor departamentu omnichanel w Santander Bank Polska.
Minimalistyczny design
Minimalistyczny design ułatwia poruszanie się po stronie, poprzez ekspozycję najważniejszych elementów oraz wyeliminowanie zbędnych ozdobników, mogących rozpraszać użytkowników.
Nowe funkcje
Poza zmianami wizualnymi, w tym charakterystycznymi ilustracjami dla każdej z zakładek, serwis santander.pl będzie zawierał nowe funkcje, takie jak filtry pozwalające na łatwe porównywanie i dopasowanie produktów do indywidualnych potrzeb oraz interaktywne narzędzia, m.in. konfigurator dodatkowych usług do Konta Jakie Chcę czy kalkulator oferty kredytowej dostępnej w bankowości internetowej i mobilnej.
Sekcja „bank porad”
Klienci znajdą tam również sekcję „bank porad”, obejmującą materiały edukacyjne i poradnikowe, przybliżające w przystępny sposób świat bankowości. Prosta i intuicyjna struktura sprawia, że poruszanie się po stronie będzie łatwe dla każdego użytkownika, bez względu na stopień zaawansowania i wiedzy o cyfrowym świecie, a także niezależnie od urządzenia, z którego korzysta – komputera, smartfona czy tabletu. Ponadto strona banku została dostosowana do potrzeb osób niedowidzących i niewidomych.
Więcej najnowszych wiadomości o Santander Bank Polska >>>
– Już ponad 30% osób odwiedzających nasze strony robi to na urządzeniu mobilnym, dlatego zaprojektowaliśmy je tak, aby były tak samo wygodne, przyjazne i funkcjonalne dla użytkowników smartfonów, jak i komputerów. Strona jest w pełni responsywna, to znaczy, że automatycznie dopasowuje się do wielkości i rozdzielczości ekranu, nie tracąc nic ze swoich funkcji. Pasek nawigacyjny w wersji mobile oferuje takie same menu jak w przypadku strony desktopowej, co jest rzadkością. Wierzymy, że dzięki temu przeszło 3 mln użytkowników odwiedzających nasze strony będzie z łatwością się po nim poruszać – mówi Bartosz Kaźmierczak, product owner zespołu zajmującego się portalem informacyjnym banku.
Adres i sposób logowania bez zmian
Adres strony santander.pl oraz sposób logowania do bankowości internetowej nie zmienią się.
Inauguracja nowej wersji strony internetowej Santander Bank Polska, która odbędzie się 1 czerwca br., zbiegnie się z datą innego ważnego dla banku wydarzenia – finału piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA, której Santander jest oficjalnym sponsorem.
W związku z wdrożeniem nowego serwisu 31 maja br. bank wyłączy nocą dotychczasową stronę, pozostawiając informację o planowanych zmianach i kafel logowania do usług bankowości internetowej.
ZAKRES ZMIAN NA NOWEJ STRONIE SANTANDER.PL
PRZEJRZYSTY WYGLĄD · nowoczesny i minimalistyczny projekt; · pełna responsywność – m.in. główna nawigacja na mobile taka sama jak na desktopie; | JAKOŚĆ · przejrzysta prezentacja oferty banku; · uproszczony układ prezentowania treści – nowe i spójne elementy dla każdego produktu z danej kategorii; · łatwość porównania produktów i wyboru rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów;
|
FUNKCJONALNOŚĆ · intuicyjna nawigacja; · interaktywne narzędzia, np. konfigurator Konta Jaki Chcę i kalkulator kredytowy; · system filtrów ułatwiających przeglądanie treści;
| DOSTĘPNOŚĆ · serwis stworzony z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku w duchu programu „Obsługa bez barier”;
|