Nowa kampania reklamowa BZ WBK
Wydarzenia i emocje piłkarskie towarzyszą działaniom marketingowym Banku Zachodniego WBK od ponad roku, Bank w obecnej kampanii ponownie postawił na ten format reklamowy. – Zaangażowanie w wydarzenia futbolowe jest stałym elementem projektów Banku Zachodniego WBK, kontynuujemy format reklamowy wykorzystujący piłkarskie emocje. Prowadzona komunikacja marketingowa konsekwentnie buduje wizerunek banku aktywnego, który towarzyszy swoim klientom zarówno w planowaniu finansów, jak i we wspólnym kibicowaniu. Wspieranie naszych klientów w ich codziennych sukcesach buduje lojalność, która jest ważnym elementem usług bankowych – mówi Artur Sikora, CMO Banku Zachodniego WBK.
W komunikacji produktowej kredytu gotówkowego Bank Zachodni WBK postawił na motyw „lekkości”, którą może dać zamiana wielu rat płaconych w innych bankach lub instytucjach finansowych w jedną ratę płaconą w Banku Zachodnim WBK. Bank do minimum ograniczył formalności związane z uzyskaniem kredytu przez klientów spoza banku, a klienci Banku Zachodniego WBK nie muszą składać zaświadczeń o dochodach. Dodatkowo kredyt gotówkowy w Banku Zachodnim WBK zapewnia wygodę dzięki możliwości dowolnego ustalenia dnia spłaty zobowiązania oraz możliwości „wakacji kredytowych” nawet na 6 miesięcy.
Przygotowano dwie wersje spotów TV: „Zero ciążenia” i „Kredyty przenoszą się do Banku Zachodniego WBK”. Oprócz telewizji przekazy będzie można zobaczyć w Internecie. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Propeller, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Starcom. Reżyserem spotów jest Łukasz Kośmicki.
Kampania TV rozpoczyna się 24 marca i potrwa do końca kwietnia.
Link do spotu: https://youtu.be/us0c5R7gCPg
BZ WBK