Liderzy PR w ubezpieczeniach

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

kolo.ratunkowe.01.250x167PZU, Warta, Generali oraz Aviva to ubezpieczyciele, którzy zdaniem dziennikarzy mają najsprawniej funkcjonujące działy Public Relations oraz najlepszych rzeczników prasowych.

Szczególnie cenione cechy dobrego biura prasowego to przede wszystkim szybkość reakcji, dostępność, profesjonalizm i wiedza pracowników biura oraz dostęp do ekspertów – wynika z badania opinii dziennikarzy na temat towarzystw ubezpieczeniowych i ich polityki Public Relations przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.

Najbardziej profesjonalni rzecznicy prasowi reprezentują ubezpieczycieli, których komórki PR zostały ocenione najwyżej. W tym gronie znaleźli się: Michał Witkowski i Wojciech Wróblewski (PZU), Bohdan Białorucki (Aviva), Marcin Jaworski i Iwona Mazurek (Warta) oraz Paweł Wróbel (Generali).

ARC Rynek i Opinia już od 20 lat przeprowadza badania marketingowe oraz sondaże opinii publicznej i ma stałe miejsce wśród najlepszych instytutów badawczych w Polsce.

Źródło: PIU