Superbrands 2012 dla marki Mastercook

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ustalenia.250xMarka Mastercook, jeden z liderów branży AGD, otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands, przyznawany najsilniejszym markom konsumenckim na polskim rynku. Jest on potwierdzeniem szerokiej rozpoznawalności brandu, unikalnego charakteru korzyści, które oferuje oraz silnej więzi z klientami.

Mastercook jest ogólnodostępną, znaną marką, oferującą wysokiej jakości sprzęty w segmencie dużego AGD, w szerokiej sieci dystrybucji firmy FagorMastercook. Wyróżnia ją wymiar pragmatyczny oferowanych urządzeń. W szóstej edycji programu zwycięzców, m.in. markę Mastercook, wyłoniono z ponad 1500 brandów ocenianych przez grono ekspertów, wchodzących w skład Rady Marek oraz – po raz pierwszy w historii projektu – konsumentów.

Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się wśród marek, które na rodzimym rynku wyróżnia silna więź z konsumentami oraz umiejętność szybkiego reagowania na ich potrzeby. Cieszy nas również fakt, iż w tegorocznej edycji organizatorzy wzięli pod uwagę nie tylko opinie specjalistów, ale również konsumentów, którzy najlepiej potrafią ocenić korzyści wynikające z użytkowania sprzętu marki Mastercook” – mówi Magdalena Ślązak-Małko, Dyrektor Marketingu, członek zarządu FagorMastercook.

I dodaje: „W ofercie marki bardzo często pojawiają się nowości – w 2011 r. wprowadzonych zostało na rynek ok. 140 nowych urządzeń AGD. W tym roku asortyment poszerzy się o kolejne premierowe urządzenia. Staramy się wyprzedzać potrzeby klientów i oferować takie rozwiązania, które są praktyczne i oszczędzają czas. Stąd w naszej ofercie m.in. pralka, która samodzielnie odmierza i dozuje środki piorące, piekarnik, który sam dobiera najlepszy sposób pieczenia, płyta indukcyjna o największym polu grzewczym oraz unikalna na rynku płyta gazowo-indukcyjna czy też lodówka z systemem pakowania próżniowego, która jest obecnie jedynym takim modelem dostępnym w Polsce„.

Projekt Superbrands, wyróżniający najsilniejsze marki na krajowych rynkach, organizowany jest rokrocznie przez organizację Superbrands Ltd. w ponad 80 krajach, m.in. w Niemczech, Danii, Norwegii, Holandii, Wielkiej Brytanii i Polsce. Wybór marek, pretendujących do tytułu Superbrands, odbywa się w oparciu o badania rynku oraz analizę danych sprzedażowych.

Źródło: FagorMastercook