Innowacje Open Life

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

openlife.01.250x80Open Life rozpoczęło sprzedaż produktów w sierpniu 2011 r. i do końca minionego roku osiągnęło 629 mln zł przypisu składki brutto. Do końca 2011 r.

Open Life zaoferował 15 produktów, z których u 23 partnerów skorzystało ponad 40 tysięcy klientów. – Nie tylko słuchamy rynku, ale chcemy także w innowacyjny sposób go zmieniać. To, że możemy zaoferować takie rozwiązania, to przede wszystkim rezultat bogatego i różnorodnego know-how, które zgromadziliśmy w Open Life. W  „poczekalni” jest w tej chwili 11 gotowych rozwiązań do natychmiastowego wdrożenia, czekamy na odpowiedni moment, aby zaoferować je klientom. Na połowę i koniec 2012 roku szykujemy wyjątkowo innowacyjne propozycje – tłumaczy Piotr Nowak, członek zarządu Open Life. Prezes zarządu Open Life, Krzysztof Bukowski, uważa, że sukces Open Life wynika z unikalnej sumy kompetencji zarządu spółki, z różnych obszarów rynku finansowego.

Dzięki unikalnemu połączeniu różnych doświadczeń patrzymy na naszą ofertę jednocześnie z perspektywy bankowej, ubezpieczeniowej i rynku kapitałowego. Podążaliśmy różnymi drogami zawodowymi, a teraz mamy jeden cel: stworzenie najlepszej i najbardziej innowacyjnej oferty bancassurance na rynku – uważa prezes.

Źródło: PIU