90 procent instytucji finansowych z listy Global Fortune 500 polega na rozwiązaniach firmy Verint

finanse.zestawienie.01.250xVerint umacnia się na pozycji lidera wśród dostawców rozwiązań dla sektora usług finansowych, oferując szeroką gamę rozwiązań Actionable Intelligence

Warszawa, 26 września 2013 r. —Verint® Systems Inc. poinformował, że nadal rośnie liczba jego klientów w sektorze usług finansowych. Instytucje na całym świecie wdrażają rozwiązania firmy Actionable Intelligence®, aby poprawić swoją wydajność i zwiększyć bezpieczeństwo.

Verint wprowadza do szeroko rozgałęzionej branży usług finansowych wiele innowacji w postaci zaawansowanych technologii zabezpieczeń i analizy danych biznesowych oraz rozwiązań branżowych, a także swoją rozległą wiedzę merytoryczną. Aktualnie około 90 procent instytucji finansowych z listy Global Fortune 500 wykorzystuje rozwiązania firmy Verint.

Instytucje finansowe napotykają obecnie coraz więcej problemów związanych z bezpieczeństwem i szybko zmieniającymi się przepisami, a także wiele innych nowych wyzwań. W związku z tym inwestują w rozwiązania, które umożliwiają gromadzenie i analizę wielkich zbiorów danych, aby zwiększać bezpieczeństwo oraz spełniać oczekiwania i wymagania swoich klientów.

Przez instytucje finansowe przepływa codziennie ogromna ilość usystematyzowanych i nieusystematyzowanych informacji. Verint oferuje im rozwiązania typu Make Big Data Actionable™, które umożliwiają rejestrowanie i analizę dużych ilości bogatych, złożonych informacji, często pochodzących z rzadko używanych źródeł (takich jak nagrania dźwiękowe, filmy wideo i teksty nieustrukturyzowane) oraz ich wykorzystywanie do podejmowania lepszych decyzji biznesowych. Rozwiązania firmy Verint o szerokim zakresie zastosowań — od ochrony fizycznej, np. bankomatów i oddziałów banków, po punkty sprzedaży, contact center, systemy back-office i obsługę klienta — zwiększają bezpieczeństwo, ułatwiają przestrzeganie przepisów i budują lojalność klientów.

Rozwiązania Make Big Data Actionable w operacjach związanych z obsługą klienta

Instytucje finansowe inwestują obecnie w rozwiązania do optymalizacji zasobów ludzkich (workforce optimization — WFO) pod kątem obsługi klienta, aby poprawić efektywność operacyjną i zwiększyć lojalność klientów oraz zyski. W tym celu wykorzystują oprogramowanie Verint, które zapewnia wysoką jakość operacji wykonywanych w oddziałach terenowych banku, systemach back-office i contact center oraz działań związanych z obsługą klienta, a jednocześnie pomagają w przestrzeganiu przepisów — zwłaszcza dotyczących poufności danych klientów — w warunkach rosnącej presji na konsolidację i efektywne wykorzystywanie zasobów ludzkich.

Technologia WFO firmy Verint, opracowana z myślą o potrzebach banków i instytucji finansowych, umożliwia nagrywanie rozmów telefonicznych, monitorowanie ich jakości, analizę opinii klienta, zarządzanie pracownikami, analizę procesów wykonywanych na komputerach stacjonarnych, zarządzanie wydajnością oraz e-learning. Pozwala to na bardziej kompleksowe podejście do rejestracji, analizy i wykorzystywania danych klienta oraz informacji biznesowych i rynkowych. Instytucje finansowe zyskują pełny obraz interakcji z klientem i jego obsługi, a ponadto mogą podwyższać standardy jakości wielokanałowych kontaktów z klientem, aż po funkcje pomocnicze wykonywane w back-office, takie jak obsługa pożyczek i kredytów hipotecznych. Zyskują też lepszy wgląd w  informacje o potrzebach i oczekiwaniach klientów oraz mogą wyznaczać do wykonywania określonych zadań pracowników o odpowiednich kwalifikacjach, którzy będą spełniać wymagania dotyczące usług, wykorzystywać możliwości sprzedaży i zwiększać przychody firmy.

Rozwiązania Make Big Data Actionable w operacjach związanych z bezpieczeństwem

Zabezpieczenia instytucji finansowych muszą dotrzymywać kroku coraz intensywniejszym i bardziej zaawansowanym działaniom oszustów, takim jak kradzież tożsamości i wyrządzanie szkód w instytucjach publicznych i prywatnych. W związku z tym instytucje te muszą dokładać starań, aby procesy i technologie zabezpieczeń były bieżąco aktualizowane.

Wysoki poziom bezpieczeństwa zapewniają opracowane specjalnie dla banków i instytucji finansowych wydajne rozwiązania sieciowe wideo firmy Verint, które są oparte na technologii IP. Stosując podejście prewencyjne, instytucje te mogą zwiększyć bezpieczeństwo fizyczne, utworzyć bezpieczniejsze środowisko, zredukować oszustwa, zabezpieczyć gotówkę i inne zasoby banku, zmniejszyć zobowiązania i ryzyko, zwiększyć możliwości wyszukiwania i prowadzenia dochodzeń, rozszerzyć zakres usług oraz zapewnić zgodność z przepisami bankowymi i finansowymi.

Rozwiązania Make Big Data Actionable w środowiskach zapewniających zgodność z przepisami finansowymi

Wiele instytucji finansowych ma obowiązek nagrywania i archiwizacji swoich kontaktów głosowych, aby zapewnić zgodność z wymaganiami lokalnych i międzynarodowych banków centralnych, organów nadzorujących bezpieczeństwo oraz administracji państwowej. Dzięki swojemu niespełna dwudziestoletniemu doświadczeniu jako jeden z największych dostawców rozwiązań do nagrywania rozmów pod kątem zapewnienia zgodności z przepisami, firma Verint oferuje sprawdzone, niezawodne oprogramowanie do nagrywania, indeksowania i odtwarzania rozmów w skali całego przedsiębiorstwa, obejmujące punkty sprzedaży, oddziały terenowe i środowisko back-office.

Rozwiązania te, działające w tradycyjnym środowisku TDM i w środowisku telefonii IP nowej generacji, ułatwiają instytucjom finansowym na całym świecie zachowanie zgodności z przepisami i śledzenie trendów biznesowych przez monitorowanie i analizowanie wielokanałowej komunikacji. Pozwala to ograniczać ryzyko, dostosowywać się do przepisów, takich jak standard PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), wykrywać potencjalne problemy dotyczące zgodności z przepisami, prowadzić weryfikację sprzedaży oraz zwiększyć wydajność operacyjną.

„Przedsiębiorstwom i instytucjom potrzebne są obecnie zaawansowane rozwiązania analityczne, które umożliwiają wydobywanie najbardziej aktualnych i istotnych informacji z wielkich zbiorów danych. Rozwiązania Actionable Intelligence pozwalają podejmować na podstawie tych informacji lepsze decyzje” — powiedział Elan Moriah, prezes działów Verint Enterprise Intelligence Solutions™ i Verint Video and Situation Intelligence Solutions™. „Dlatego też instytucje finansowe nadal zwracają się do firmy Verint o pomoc w rozwiązaniu niektórych, najbardziej palących problemów i wypełnieniu zobowiązań, takich jak ochrona osób, mienia i zasobów, ograniczenie odpowiedzialności i ryzyka, zapewnienie zgodności ze zmieniającymi się przepisami i standardami branżowymi oraz zwiększenie wydajności i efektywności operacyjnej, oczekując przy tym zwiększenia lojalności klientów i rentowności”.

Źródło: Verint®