70 proc. ponownie w kampanii Proamy
Proama rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Ubezpieczyciel ponownie przypomina o największej na rynku zniżce bonus-malus - na poziomie 70 proc. dla bezszkodowych kierowców.
Film jest naturalną kontynuacją prowadzonej od ponad roku kampanii reklamowej i podkreśla wyróżniający benefit Proama – 70 proc. zniżki bonus-malus, którą dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców Proama zaproponowała jako pierwsza i – dotychczas jedyna – na polskim rynku.
„W spocie ponownie pokazujemy również zespół pracowników z Osobistym Doradcą na czele, którzy wspólnie przygotowują optymalne rozwiązania produktowe” – wyjaśnia Mira Dobek, senior brand manager w Proamie. „Podkreślamy również, że priorytetem dla naszej marki jest profesjonalizm w relacjach z klientami. W uzupełnieniu do poprzednich spotów doprecyzowujemy również informację, że najlepszą ofertę Proama może zaproponować kierowcom, którzy już mają 60 proc. zniżki za bezszkodową jazdę„.
Reklamy emitowane są telewizjach ogólnopolskich: TVP 1 i 2, TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych. Kampania w telewizji wspierana jest działaniami w internecie.
Źródło: PIU