4Life Direct wchodzi w nowe kanały sprzedaży
4Life Direct rozszerza swoją ofertę produktową i zamierza wejść w nowe kanały sprzedaży. "W nadchodzących miesiącach planujemy rozszerzenie dotychczasowych kanałów sprzedaży.
Od stycznia poszukujemy multiagencji, z którymi moglibyśmy nawiązać stałą współpracę i które byłyby zainteresowane sprzedażą ubezpieczeń szpitalnych, wypadkowych i na życie” – mówi Katarzyna Jedynak, dyrektor operacyjny w 4Life Direct.
Na stronie internetowej 4Life Direct pojawiło się ogłoszenie o poszukiwaniach multiagencyjnego partnera. „Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ zauważyliśmy, że coraz więcej agencji jest zainteresowanych sprzedażą produktów oferowanych za naszym pośrednictwem” – wyjaśnia Katarzyna Jedynak.
Kolejnym krokiem 4Life Direct w kierunku rozszerzenia kanałów dystrybucji ma być wprowadzenie sprzedaży ubezpieczeń online. „Pierwsze działania w tym zakresie poczyniliśmy już w zeszłym roku, wprowadzając na rynek polisę Młodzi Rodzice” – dodaje Katarzyna Jedynak.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń