12zawodnik.bzwbk.pl
Anna Lewandowska i Mateusz Borek wspólnie z Bankiem Zachodnim WBK będą zachęcać do oglądania transmisji meczów oraz kibicowania naszej reprezentacji na zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.
Zaangażowanie w wydarzenia futbolowe jest stałym elementem projektów sponsoringowych Banku Zachodniego WBK. W tym roku Bank przygotował kampanię sponsorską we współpracy z telewizją Polsat oraz szeroko zakrojoną aktywację dla klientów pod hasłem #12zawodnik. Do wspólnego oglądania transmisji meczów, dzielenia się emocjami oraz kibicowania zachęcać będą Anna Lewandowska i Mateusz Borek.
Duet znanej blogerki, autorki książek i dietetyczki oraz popularnego dziennikarza sportowego ma zaangażować do planowanej akcji nie tylko fanów futbolu, ale także te osoby, które traktują sport jako ciekawą pasję oraz ważny element zdrowego stylu życia.
– W tej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z osobami, które jednoznacznie kojarzą się ze sportem. Niezwykle popularni i lubiani, mają w sobie naturalny wdzięk, optymizm i pozytywne nastawienie. Anna Lewandowska nie tylko jako żona Roberta, ale też miłośniczka aktywnego trybu życia, diety i świadomego dbania o siebie, której porady są niezwykle popularne, Mateusz Borek jako zawsze świetnie przygotowany merytorycznie komentator „młodego pokolenia”, potrafiący porwać kibiców. – podkreśla Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu Banku Zachodniego WBK.
Kampania wizerunkowo-produktowa Banku Zachodniego WBK wokół EURO 2016 potrwa do połowy lipca. Landing page akcji #12zawodnik (12zawodnik.bzwbk.pl) już działa, a 16 kwietnia br. będzie można zobaczyć pierwszy billboard sponsorski, w którym pojawi się Anna Lewandowska wraz z Mateuszem Borkiem. Przez kolejne miesiące w ramach akcji pojawiać się będą różnego rodzaju konkursy i aktywacje. W część z nich zaangażowani zostaną youtuberzy. Równolegle z działaniami wizerunkowymi będzie prowadzona promocja, w której za skorzystanie z oferty Banku klienci otrzymają oryginalny prezent kibica – szalik i opaskę 12 zawodnika, co uprzyjemni kibicowanie.
Za pomysł akcji, założenia strategiczne i realizację odpowiadają agencje z grupy Red8: Red8 Advertising oraz Red8 Digital, za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Propeller.
Źródło: BZ WBK