100 tyś. polis w Proamie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

proama.01.250x131Po niecałych sześciu miesiącach działalności Proama sprzedała już 100 tys. polis komunikacyjnych.

„To znacznie lepsze wyniki niż zakładane prognozy. Przewidujemy, że przy takiej dynamice na koniec roku będziemy mieli w portfelu znacznie ponad 200 tys. polis” – mówi Bogumił Perzyna, dyrektor sprzedaży Proamy.

Jest to przede wszystkim efekt polityki multikanałowej i współpracy pomiędzy trzema kanałami sprzedaży. Firma prowadzi sprzedaż przez internet, za pośrednictwem osobistego doradcy przez telefon oraz przez agentów. W tym czasie firma zlikwidowała już ponad 700 szkód z polis OC i AC.

„80 proc. szkód z OC likwidowana jest w 14 dni, co oznacza że większość klientów od momentu zgłoszenia szkody na wypłatę odszkodowania czeka krócej niż dwa tygodnie. Natomiast likwidacja większości szkód z casco trwa tylko 8 dni” – wyjaśnia Mariusz Kozłowski, dyrektor Produktu, Aktuariatu i Likwidacji Szkód, Proama.

Źródło: PIU