Złote Godło dla SANBanku za Konto Powitalne i wysoką jakość usług

Złote Godło dla SANBanku za Konto Powitalne i wysoką jakość usług
Nagrodę Najwyższa Jakość QI odebrała Janina Serafin, Wiceprezes Zarządu Nadsańskiego Banku Spółdzielczego Fot. SANBank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Nadsański Bank Spółdzielczy otrzymał tytuł Laureata i Złote Godło w kategorii QI PRODUCT - produkt najwyższej jakości za wdrożenie Konta Powitalnego i wysokie standardy jakości obsługi.

#NajwyższaJakośćQI jest największym konkursem jakościowym w Polsce skupiającym przedstawicieli firm i instytucji działających wokół idei zarządzania jakością #SANBank #BankiSpółdzielcze ##BankowośćSpółdzielcza

26 listopada 2019 r. w Hotelu Vienna House Easy Katowice odbyło się Europejskie Forum Biznesu oraz Gala QI.

Podczas Forum i Gali m.in. nagrodzono Laureatów XIII edycji programu Najwyższa Jakość Quality International, w tym Nadsański Bank Spółdzielczy.

Najwyższa Jakość QI jest największym konkursem jakościowym w Polsce skupiającym przedstawicieli firm i instytucji działających na terytorium kraju wokół,  idei zarządzania jakością.

Celem projektu jest promowanie w firmach i instytucjach skutecznych metod zarządzania jakością.

Nagrodę Najwyższa Jakość QI za Konto Powitalne odebrała Pani Janina Serafin, Wiceprezes Zarządu Nadsańskiego Banku Spółdzielczego.

 

Złote Godło w kategorii QI PRODUCT jest potwierdzeniem, że Nadsański Bank Spółdzielczy kieruje się w swej działalności najwyższymi standardami.

Jego Klienci mogą być pewni, że otrzymują produkt  najwyższej jakości.

Więcej informacji o SANBanku i nagrodzonym Koncie Powitalnym znajduje się na stronie www.sanbank.pl

Facebook- https://www.facebook.com/sanbank.bs/

Instagram- https://www.instagram.com/sanbank.pl/

 

Fot. SANBank

Źródło: SANBank Nadsański Bank Spółdzielczy