Załatw to po sąsiedzku! – druga odsłona kampanii banków spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS

Załatw to po sąsiedzku! – druga odsłona kampanii banków spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS
Źródło: Bank BPS
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej banków spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS pod hasłem "Załatw to po sąsiedzku!". Od początku lutego 2023 roku reklamy z ambasadorem marki, Tomaszem Jakubiakiem, emitowane będą w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy internetowe. Kampania to zapowiedź licznych promocji dla klientów, poinformował Bank.

– Ubiegłoroczna (2022) kampania „Załatw to po sąsiedzku!” rozbudziła apetyt w Zrzeszeniu BPS. Tomasz Jakubiak został pozytywnie odebrany przez klientów. Z kolei skuteczność działań lokalnych, takich jak m.in. wyklejanie witryn placówek, chwalili sami pracownicy banków spółdzielczych.

Sektor ma za sobą finansowo dobry rok, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuowanie kampanii i to z jeszcze większym rozmachem. Przekaz jest prosty: w bankach spółdzielczych z Grupy BPS każdy może znaleźć ofertę dla siebie, a placówkę banku spółdzielczego można znaleźć po sąsiedzku, w ponad 1400 miejscowościach – mówi Krzysztof Kokot, wiceprezes Zarządu Banku BPS, zrzeszającego banki spółdzielcze.

Czytaj także: Promocja dla nowych użytkowników kart Visa w bankach spółdzielczych Zrzeszenia BPS i w Banku BPS

Rozpoczyna się kampania telewizyjna

Po krótkiej przerwie świąteczno-noworocznej Grupa BPS wraca do aktywności reklamowej na początku lutego 2023 roku, od razu z mocnym akcentem w postaci kampanii telewizyjnej. W kampanii zostanie wykorzystany znany już z działań w Internecie spot wizerunkowy pokazujący, jak wiele w życiu mogą ułatwić dobre relacje sąsiedzkie.

Wśród spraw, które warto załatwiać blisko domu są też te związane z naszymi finansami – właśnie po sąsiedzku, w jednej z 2200 placówek banków spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS.

– Start kampanii w lutym w telewizji to nieprzypadkowy wybór. Po pierwsze płynnie przechodzimy z aktywności reklamowej 2022 roku w nowy rok. Po drugie to czas, kiedy możemy skutecznie zawalczyć o uwagę widza, przez kilka tygodni znajdując się w TOP3 najintensywniej reklamujących się banków.

Do tego zamierzamy dołączyć reklamy w radiu i kontynuować kampanię w Internecie, bo w tym kanale mamy najlepsze dotarcie do naszych potencjalnych klientów i możliwość pozyskiwania kontaktów. Dlatego nasz plan zakłada obecność online praktycznie do końca roku – wyjaśnia Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Czytaj także: Kampania BPS: „Załatw to po sąsiedzku!”

Promocyjne oferty kont, kart płatniczych i kredytów

W pierwszym kwartale 2023 roku banki spółdzielcze z Grupy BPS i Bank BPS przygotowały także atrakcyjną promocję dla klientów zakładających konta osobiste oraz aktywnie korzystających z kart płatniczych. Z kolei dla osób poszukujących kredytowania planowana jest kilkumiesięczna akcja premiowa z nagrodami finansowymi.

Tegoroczna kampania „Załatw to po sąsiedzku!” to kolejny etap działań komunikacyjnych Zrzeszenia BPS. Hasło kampanii, a także dobór narzędzi, podkreślają lokalny charakter banków spółdzielczych i ich otwartość na każdego klienta.

Banki spółdzielcze działają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i w dużych miastach w całej Polsce. Łącznie to 2200 placówek, co umożliwia wielu osobom załatwienie spraw w banku naprawdę blisko domu, dosłownie „po sąsiedzku”.

Więcej informacji na stronie https://mojbank.pl/.

Źródło: Bank Polskiej Spółdzielczości / Bank BPS