Prezentacja: Wywiad z Jarosławem Chrzanowskim prezesem zarządu IT Card SA

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Wywiad z Jarosławem Chrzanowskim prezesem zarządu IT Card SA

Panie Prezesie, odnotowujemy pojawienie się na rynku nowej, prężnie rozwijającej się spółki IT Card. Banki spółdzielcze z zainteresowaniem obserwują Wasze dokonania i plany. Proszę powiedzieć, jaki jest profil działalności spółki i jak wpisuje się ona w rozwój bankowości?

IT Card SA prowadzi działalność w szeroko rozumianej sferze biznesu kart płatniczych. Będziemy wydawać bankom partnerskim karty z logo Visa i MasterCard oraz kompleksowo je obsługiwać. Będziemy też prowadzić autoryzację i obsługę transakcji kartowych dokonywanych w bankomatach i POS-ach. Krótko mówiąc – jesteśmy technicznym, technologicznym i procesowym wsparciem dla „bankowości samoobsługowej”. To oczywiście rdzeń naszej działalności. Nie zapominamy jednak, że pełna współpraca z partnerami to również doradztwo, szkolenia i przygotowywanie technicznych narzędzi do wykorzystania w analizach biznesowych, planowaniu, opracowaniu oferty dla klienta, czy wreszcie – w promocjach adresowanych do klientów banku. Będziemy też budować przewagę konkurencyjną, włączając do naszej oferty zarządzanie ryzykiem operacyjnym i procesami biznesowymi w sferze kart, bankomatów i POS-ów. Naszą ambicją jest również systematyczne unowocześnianie sprzętu, oprogramowania i infrastruktury technicznej, niezbędnej do stałego podwyższania jakości usług.

Zatem mamy spółkę, która zajmuje się szeroko rozumianą sferą bankowości samoobsługowej z wykorzystaniem karty płatniczej, jako instrumentu dostępu do usług bankowych. Proszę o krótkie scharakteryzowanie rynku kart płatniczych w Polsce i miejsca, jakie widzi dla siebie IT Card na tym rynku.

Karta płatnicza to szczególny produkt bankowy. Jako jedyny jest stale w posiadaniu klienta, pełni rolę wizytówki banku-wydawcy, ale jest też narzędziem, dzięki któremu klient jest samodzielny w wykonywaniu niektórych czynności bankowych (płatności w sklepach, wypłaty gotówki w bankomacie, dokonywanie transakcji w internecie). Nic więc dziwnego, że Polacy polubili karty płatnicze. Jest ich obecnie w Polsce ponad 30 mln, noszą znaki międzynarodowych organizacji Visa i MasterCard i rozwijają się niezwykle dynamicznie. To już nie tylko karty z paskiem magnetycznym lub jego lepszą wersją, czyli chipem (mikroprocesorem), to także karty bezstykowe, wirtualne, minikarty i płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów GSM. Karta płatnicza stała się nieodzownym elementem życia, a klienci stale podwyższają próg swoich wymagań względem banków-wydawców kart. W IT Card wiemy, jak ważna jest tu jakość i profesjonalizm obsługi. Dzięki najwyższym standardom sprzętu, oprogramowania, procesów i procedur widzimy swoje znaczące miejsce na tym rynku. Chcemy budować naszą renomę na dostarczaniu naszym bankom partnerskim i ich klientom dokładnie tego, czego oczekują; oznacza to realizację koncepcji „marketu płatniczego” – u nas są dostępne wszystkie produkty i usługi płatnicze

W swojej misji spółka ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI