Wydarzenia i Opinie. Partnerstwo KIR i Medicover Polska: Łatwiejszy dostęp do opieki medycznej

Wydarzenia i Opinie. Partnerstwo KIR i Medicover Polska: Łatwiejszy dostęp do opieki medycznej
Od lewej: Anna Olszewska, dyr. ds. komunikacji KIR; Robert Trętowski, wiceprezes zarządu KIR; Magdalena Dębowska, kierownik ds. serwisów internetowych Medicover Polska; Artur Białkowski, członek zarządu Medicover Polska; Monika Smolińska p.o. dyrektora ds. komunikacji i marki korporacyjnej Medicover Polska. Zdjęcia: KIR SA
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Jak poinformowali na wspólnej konferencji prasowej 12 grudnia 2019 r. Robert Trętowski - wiceprezes zarządu Krajowej Izby Rozliczeniowej, odpowiedzialny za Obszar Rozwoju Systemów i Sektor Publiczny oraz Artur Białkowski - członek zarządu Medicover Polska, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, na mocy porozumienia obu firm pacjenci będą mogli korzystać z usługi moje ID do potwierdzenia swojej tożsamości, aby uzyskać dostęp do portalu pacjenta i aplikacji mobilnej bez konieczności wizyty w recepcji centrum medycznego.

Dostawcą intuicyjnego, prostego w obsłudze i bezpiecznego rozwiązania moje ID jest KIR. Narzędzie pozwala klientowi na autentykację w portalu dostawcy usługi, lub urzędu, w sposób jednoznacznie potwierdzający jego tożsamość. Podstawę potwierdzenia stanowią dane wcześniej zweryfikowane przez zaufany podmiot, jakim jest bank. Jak podkreślił Robert Trętowski, gwarancje bezpieczeństwa danych opisane w przepisach RODO są zapewnione w ten sposób, że bank nie ma dostępu do danych medycznych klienta, zaś Medicover nie dysponuje informacjami dotyczącymi rachunku bankowego i przepływów finansowych. 

Artur Białkowski wskazał, że kwestie bezpiecznego dostępu do danych wrażliwych zdecydowały o wyborze Krajowej Izby Rozliczeniowej jako partnera technologicznego implementowanego rozwiązania. Magdalena Dębowska, kierownik ds. serwisów internetowych Medicover Polska, stwierdziła, że przyjęte rozwiązanie zapewni przyjazne, intuicyjne i użyteczne włączenie pacjentów w proces zarządzania swoim zdrowiem. 

Usprawnienie obsługi 

Moje ID zapewnia operatorom usług medycznych możliwość budowy przewagi konkurencyjnej w drodze usprawnienia obsługi pacjenta i poszerzenie katalogu usług dostępnych online. Jest dopasowane do potrzeb sektora usług medycznych w Polsce, zapewnia bezpieczeństwo i poufność danych, co gwarantuje kompetencja KIR w zakresie wdrażania zaawansowanych technologicznie rozwiązań cyfrowych. Funkcjonalność dostępna za pośrednictwem bankowości internetowej wpisuje się w sekwencję usług dostępnych zdalnie, jak: składanie wniosków o dowód tożsamości, prawo jazdy, ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK