W sklepach Żabka można już płacić kartami Diners Club

W sklepach Żabka można już płacić kartami Diners Club
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Diners Club Polska systematycznie poszerza listę akceptantów, uwzględniając preferencje posiadaczy swoich kart. Z początkiem 2019 r. znalazły się na niej ciesząca się popularnością ogólnokrajowa sieć sklepów stacjonarnych Żabka oraz sklep internetowy Limango.

Posiadacze kart #DinersClub mogą nimi płacić w ponad 5,5 tys. sklepów #Żabka @DinersClub

– Obecnie naszymi kartami można płacić w blisko 80 procent terminali płatniczych w Polsce. Cieszmy się, że do grona akceptantów kart Diners Club dołącza sieć Żabka. Nasi klienci chcą płacić kartami Diners Club także za codzienne zakupy a sieć Żabka doskonale odpowiada tym oczekiwaniom – mówi Paweł Pomianowski, prezes zarządu Diners Club Polska.

Posiadacze kart Diners Club mogą nimi płacić w ponad 5,5 tys. sklepów Żabka. Udostępnienie akceptacji tych kart to efekt współpracy Diners Club Polska z First Data, która dostarcza sieci Żabka terminale i najnowocześniejsze rozwiązania płatnicze.

Posiadacze kart Diners Club mogą nimi płacić w ponad 5,5 tys. sklepów Żabka. Udostępnienie akceptacji tych kart to efekt współpracy Diners Club Polska z First Data, która dostarcza sieci Żabka terminale i najnowocześniejsze rozwiązania płatnicze.

– Nasz partner Żabka Polska jest liderem w stosowaniu innowacyjnych płatności i usług finansowych i bardzo się cieszę, że wspólnie z Diners Club Polska wprowadziliśmy kolejną nowość do najpopularniejszych sklepów w Polsce – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu First Data Polska. – Klienci sieci Żabka Polska mogą korzystać z wielu dodatkowych usług jak doładowanie telefonu czy potwierdzenie odbioru przesyłki – wszystko na terminalu First Data Polcard – dodaje.

Nie tylko Żabka

To nie jedyna duża sieć, która akceptuje karty Diners Club. Wśród nich są także inne wiodące marki jak Lidl, Carrefour, Auchan. Wcześniej do tego grona dołączył również szwedzki koncern meblowo-dekoracyjny IKEA oraz sklep internetowy AliExpress.

– Powiększanie sieci akceptacji jest dla nas jednym ze strategicznych priorytetów. Także w takich obszarach jak handel elektroniczny (ang. e-commerce), infrastruktura miejska – w tym transport (ang. smart city) czy szeroko pojęte urządzenia samoobsługowe. Systematycznie zwiększamy współpracę z partnerami na rynku i szukamy nowych możliwości wraz z agentami rozliczeniowymi. Akceptacja naszych kart w sieci Żabka to kolejny przykład owocnej współpracy z First Data Polska, wiodącym agentem rozliczeniowym z istotną pozycją na rynku – mówi Paweł Pomianowski, prezes zarządu Diners Club Polska.

Współpraca z Bankiem BPS

Diners Club Polska rozszerza także skalę wydawnictwa swoich prestiżowych kart. Na początku 2019 r. spółka nawiązała współpracę z Bankiem BPS, zrzeszającym liczne banki spółdzielcze w Polsce. Pierwsze karty zostały już wydane klientom.

Diners Club Polska oferuje klientom indywidulanym i przedsiębiorcom karty kredytowe i obciążeniowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i najniżej oprocentowanym kredytem w karcie w wysokości od 6 procent w skali roku. Karty Diners Club posiadają unikalny pakiet usług dodanych, przeznaczony szczególnie dla osób, które podróżują służbowo i prywatnie, m.in. kompleksowe ubezpieczenie podróży do 1 mln zł obejmujące właściciela i współtowarzyszy podróży (członków rodziny lub współpracowników), wstęp do saloników na lotniskach całego świata oraz usługę przyspieszonej kontroli bezpieczeństwa (ang. Fast Track) w wybranych portach lotniczych. Każdą z kart można połączyć z programem lojalnościowym, zapewniającym uczestnikom wymierne korzyści, a przy najbardziej luksusowej z nich dostępne są również usługi concierge i home assistance.

Źródło: Diners Club Polska