W mBanku weryfikacja tożsamości z eDO App dla klientów korporacyjnych

W mBanku weryfikacja tożsamości z eDO App dla klientów korporacyjnych
Źródło: mBank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci korporacyjni mBanku mogą zweryfikować swoją tożsamość całkowicie zdalnie, za pomocą e-dowodu oraz aplikacji eDO App. Funkcja ułatwia i przyspiesza ustanowienie pełnomocnika do rachunku czy aktualizację jego danych osobowych.

Do końca 2021 r. wydano w Polsce ponad 7 mln dowodów z warstwą elektroniczną, czyli tzw. e-dowodów, które w połączeniu z aplikacją eDO App, dostarczaną przez Polską Wytwórnię Papierów Wartościowych, umożliwiają zdalne potwierdzanie tożsamości.

Klienci korporacyjni mBanku zyskali możliwość potwierdzania tożsamości pełnomocnika całkowicie zdalnie, bez konieczności wizyty w placówce banku czy u doradcy.

Do weryfikacji tożsamości dochodzi dzięki użyciu e-dowodu i 4-cyfrowego PIN-u nadawanego w urzędzie podczas odbioru dokumentu.

Użytkownik może z jego pomocą zdalnie potwierdzić swoje dane osobowe w systemie bankowości korporacyjnej mBanku, jak również zdalnie je zaktualizować.

W celu skorzystania z usługi użytkownik musi posiadać: e-dowód, 4-cyfrowy PIN do e-dowodu, telefon z NFC, aplikację mobilną eDO App, dostęp do internetu.

eDO App to aplikacja, która umożliwia powszechne wykorzystanie warstwy elektronicznej e-dowodu. Bezpieczeństwo użytkowania gwarantuje Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych – producent polskich dokumentów i banknotów.

To narzędzie przydatne w kontaktach z administracją oraz w usługach komercyjnych.

Aplikację eDO App można pobrać ze sklepów Google Play, App Store oraz AppGallery na smartfony z systemami Android i iOS. Jest dostępna dla systemu Android (wersja 6.0 i nowsze) i systemu iOS (wersja 13.2 i nowsze, od iPhone 7 i nowszych).

Źródło: mBank