W czasie pandemii Santander Bank zachęca swoich pracowników do udziału w programach wellbeingowych

W czasie pandemii Santander Bank zachęca swoich pracowników do udziału w programach wellbeingowych
Marta Pszczoła, dyrektor Departamentu Rozwoju w Santander Bank Polska. Źródło: Santander Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Podczas pracy zdalnej pracodawcy podejmują różne kroki, by pomóc swoim pracownikom, zarówno od strony psychoterapeutycznej, jak również aktywności fizycznej. Oczywiście wszystko ma formę zdalną, poprzez wykorzystanie aplikacji czy komunikacji internetowej. Portal aleBank.pl zapytał w jaki sposób banki wspierają swoich pracowników ‒ tym razem odpowiada Marta Pszczoła, dyrektor Departamentu Rozwoju w Santander Bank Polska.

Od początku pandemii poważnie podeszliśmy zarówno do kwestii zabezpieczeń pracowników zarówno w biurach i placówkach, jak i do troski o ich samopoczucie.

Pandemia wszystkim mocno dała się we znaki.

Nasi pracownicy maja również możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi psychologa

Wysoki poziom stresu i zmęczenia wieloma ograniczeniami niewątpliwie odbił się na naszym  samopoczuciu.

W Santander Bank Polska zachęcamy pracowników do  aktywnego uczestnictwa w programach wellbeinowych.

Czytaj także: Bank Pocztowy w czasie pandemii dba o ciała i umysły swoich pracowników

Składają się one z  aktywności fizycznej, zdrowego odżywiania, regeneracji i snu oraz  zdrowia mentalnego.

Pracownicy mogą skorzystać m.in. z:

– Sesji mindfulness eliminujących stres, połączonych z sesją jogi;

– Akcji Regeneracji- krótkich,15 minutowych zajęć prowadzonych w trakcie pracy – online;

– Konsultacji z dietetykami, fizjoterapeutami i trenerami;

Zachęcamy pracowników do  aktywnego uczestnictwa w programach wellbeinowych

– Sesji Power Meeting (różne aktywności fizyczne);

 – Wellbinarów o różnej tematyce prozdrowotnej (odżywianie, aktywność,  regeneracja, obniżenie stresu).

Czytaj także: PKO Bank Polski dba o dobrostan fizyczny i psychiczny swoich pracowników

Nasi pracownicy mają również możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi psychologa. Konsultacje odbywają się telefonicznie lub online (chat).

Mieliśmy też akcję sprzedaży krzeseł biurowych – za niewielką kwotę pracownicy mogli nabyć wygodne i ergonomiczne krzesło.

Cała kwota ze sprzedaży krzeseł została przekazana Fundacji Santander Bank Polska i wsparła realizację projektu “Klub Płomyka” w Domu Dziecka Nadzieja nr 2 w Jeleniej Górze. Zainteresowanie akcją było ogromne. 90% krzeseł rozeszło się w ciągu godziny.

Czytaj także: Credit Agricole zapewnia zdalnie pracującym poczucie stabilności i zachęca do sportowych treningów online

Organizujemy też wiele szkoleń otwartych dla pracowników, aby stale mogli podnosić swoje kompetencje.

Marta Pszczoła,

dyrektor Departamentu Rozwoju

w Santander Bank Polska.

Źródło: aleBank.pl