W Credit Agricole zatwierdzisz umowę w telefonie

W Credit Agricole zatwierdzisz umowę w telefonie
Fot. Credit Agricole
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Oszczędź czas i środowisko. W Credit Agricole zamiast drukować umowy na papierze, klienci mogą zatwierdzić je elektronicznie w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie internetowym CA24 eBank. Cały proces jest szybki, bezpieczny i całkowicie eliminujący papierowy obieg dokumentów.
W #CreditAgricole zamiast drukować umowy na papierze, klienci mogą zatwierdzić je elektronicznie w aplikacji #CA24Mobile lub w serwisie internetowym #CA24eBank

Bank Credit Agricole udostępnił w swoich serwisach nową funkcjonalność umożliwiającą zatwierdzanie umów w formie elektronicznej. Klient, który przyjdzie do placówki banku, może poprosić doradcę, aby ten nie drukował mu umowy w wersji papierowej, tylko wysłał jej elektroniczną wersję do aplikacji CA24 Mobile lub serwisu CA24 eBank. A tam – po przeczytaniu dokumentu – wystarczy zatwierdzić go standardową metodą autoryzacji (SMS lub token).

Czytaj także: Nowe promocje kredytów w Credit Agricole >>>

Z tego samego udogodnienia można skorzystać, dzwoniąc na telefoniczną infolinię banku

W tym przypadku, elektroniczne zatwierdzenie umowy eliminuje konieczność dokonywania przelewu autoryzacyjnego. Nie trzeba też czekać na przesyłkę kurierską.

Jakie umowy mogą w ten sposób zatwierdzać klienci banku?

Za pomocą nowego rozwiązania klienci mogą zatwierdzać umowy o udzielenie kredytu gotówkowego, a także aneksy do umów o prowadzenie rachunków bieżących oraz kart kredytowych. W najbliższej przyszłości możliwe będzie także zatwierdzanie umowy o kartę kredytową oraz kredyt konsolidacyjny.

Czytaj także: Credit Agricole zachęca do oszczędzania środowiska i pieniędzy >>>

Umowa wysłana do aplikacji CA24 Mobile lub serwisu CA24 eBank oczekuje na podpis w nowoutworzonej sekcji „Oferty i umowy”. Można ją zaakceptować w ciągu 3 dni od wysłania.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.