W Banku Pocztowym założysz konto bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej

W Banku Pocztowym założysz konto bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej
Fot. Bank Pocztowy
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Pocztowy udostępnia ponownie możliwość założenia konta bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej. Usługa ta została zawieszona w czasie pandemii, w związku z wprowadzanymi obostrzeniami epidemiologicznymi. Obecnie Klient nie musi podpisywać umowy w placówce - po złożeniu wniosku o otwarcie Konta w Porządku online bądź przez contact center Banku, dokumenty zostaną mu dostarczone do wybranego miejsca w ciągu 2 dni roboczych.

Bank podkreśla, że to kolejne rozwiązanie mające ułatwić dostęp do usług finansowych dla osób, które były w tym zakresie wykluczone lub tych, które preferują zdalny kontakt z bankiem, bez konieczności wychodzenia z domu.

Czytaj także: Bank Pocztowy: dla nowych klientów wyłącznie karty Mastercard >>>

W sytuacji znoszenia kolejnych obostrzeń związanych z koronawirusem, Bank Pocztowy udostępnia wszystkim osobom zainteresowanym otwarciem konta  w Banku możliwość zrobienia tego w nowej formule – za pośrednictwem kuriera Poczty Polskiej, bez konieczności wychodzenia z domu. Wcześniej podobne rozwiązanie było dostępna jedynie dla osób zawierających umowy prowadzenia rachunku w EnveloBanku – cyfrowej bankowości, która na początku bieżącego roku stała się częścią Banku Pocztowego. Co więcej, w maju ubiegłego roku, ze względu na panującą wówczas sytuację epidemiologiczną, zawieranie umów za pośrednictwem kuriera zostało czasowo wstrzymane.

Obecnie wszystkie trzy warianty Konta w Porządku dla osób pełnoletnich można otwierać korzystając z pomocy kuriera Poczty Polskiej. To efekt połączenia Banku Pocztowego z jego cyfrową marką EnveloBank, które pozwoliło ujednolicić ofertę i zaproponować Klientom nową jakość.

Czytaj także: Bank Pocztowy wprowadza nowe cyfrowe rozwiązanie: mechanizm regularnego oszczędzania podczas transakcji płatniczych >>>

–  Nowa usługa Banku Pocztowego to kolejny przykład współpracy w ramach Grupy Poczty Polskiej, zwiększającej dostępność oferowanych przez Bank usług finansowych. Wcześniej między innymi, w ramach projektu Mobilny Bankowiec, listonosze wyposażeni w tablety uzyskali możliwość ułatwienia  potencjalnym klientom nawiązania kontaktu z Bankiem w celu uzyskania kredytu. Z drugiej zaś strony to rozwiązanie wpisujące się w naszą strategię działania zakładającą likwidowanie barier i wykluczeń w zakresie korzystania z usług finansowych oraz rozwój usług zdalnych. Mamy nadzieję, że nową usługę docenią w szczególności osoby, dla których wyjście z domu bywa wyzwaniem – czyli przede wszystkim niepełnosprawni ruchowo i seniorzy – a także wszyscy zabiegani Klienci, którzy zwyczajnie nie mają czasu na wizytę w placówce –  mówi Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego.

Umowę dostarczy kurier Poczty Polskiej

Po zdalnym złożeniu wniosku o prowadzenie konta w Banku Pocztowym kurier Poczty Polskiej w ciągu 2 dni roboczych dostarczy Klientowi umowę, a potwierdzenie otwarcia rachunku wraz z jego numerem przesłane zostanie na adres email. Klient automatycznie otrzyma również dostęp do wszystkich usług i korzyści, jakie daje Konto w Porządku, w tym m.in. do aplikacji mobilnej oraz płatności Google, Apple, Garmin Pay czy BLIK.

Źródło: Bank Pocztowy SA