Technologie: Rada Programowa IT@BANK 2014

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Obrady Rady Programowej Konferencji IT@BANK 2014 dały możliwość do wymiany opinii wybitnych ekspertów na temat perspektyw rozwoju bankowego IT.

Już za 2-3 lata rozpocznie się rynkowy bój o lojalność klientów wobec konkretnej instytucji finansowej. Usługi via internet (typu one click) powodują coraz słabszą rozpoznawalność banków w świadomości konsumentów. Są dowodem na istnienie konfliktu pomiędzy funkcjami utility (użyteczności) i loyalty (lojalności). Przy obecnie historycznie niskich stopach procentowych trudno zdecydować, jakie narzędzie (produkty i usługi) dadzą zyski w przyszłości.

Mitologizowany CRM jest od lat ulubionym narzędziem do selekcji klientów we wszystkich strukturach banku poza… działem sprzedaży, co świadczy o jego małej skuteczności. Na szczęście Big Data daje o wiele większe możliwości segmentacji klientów poprzez analizę ich zachowań w cyberprzestrzeni (nawyki konsumenckie, profile społecznościowe, opinie o produktach, wyszukiwane hasła). Tradycyjna bankowa segmentacja klientów robiona pod kątem oceny ich zdolności kredytowej (np. zarobki, stan cywilny, historia kredytowa etc.) już nie wystarcza. Dlatego na ś...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI