Tarcza Finansowa: ponad 7 mln złotych trafiło już do klientów SANBanku

Tarcza Finansowa: ponad 7 mln złotych trafiło już do klientów SANBanku
Źródło: Nadsański Bank Spółdzielczy
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Po tygodniu przyjmowania wniosków Klienci Nadsańskiego Banku Spółdzielczego otrzymali pierwsze subwencje z Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju. W sumie z pomocy PFR skorzystało już dwudziestu Klientów Banku. To jednak nie koniec wypłacania subwencji.

#MagdalenaWięckowicz: Wnioski o subwencję można składać w systemie bankowości elektronicznej iB@nk. Proces składania jest przejrzysty, prosty i bardzo intuicyjny #Koronawirus #TarczaFinansowa #SANBank @Grupa_PFR

Nadsański Bank Spółdzielczy podjął wiele inicjatyw, aby wesprzeć swoich Klientów w trudnym okresie pandemii koronawirusa.

Rozpoczął między innymi współpracę z Polskim Funduszem Rozwoju w programie wsparcia finansowego skierowanym do przedsiębiorstw, które ucierpiały w wyniku trwającej epidemii.

Wnioski poprzez iB@nk

Od 29 kwietnia br. właściciele mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którzy posiadają w SANBanku rachunek firmowy aktywnie korzystają z wniosków o subwencje z Tarczy Finansowej PFR dla Firm i Pracowników.

Bank udostępnił bezpośrednio w bankowości elektronicznej iB@nk możliwość wnioskowania o subwencje oraz przeprowadzenia całego procesu, w tym otrzymania decyzji i podpisania umowy z PFR.

Tylko w pierwszym tygodniu funkcjonowania programu Klienci SANBanku złożyli łącznie 100 wniosków o subwencje z Tarczy Finansowej. Dotąd na konta 20 klientów wpłynęło w sumie 7 075 874 zł, a kolejnych 80 Klientów czeka na decyzję o przyznaniu subwencji.

Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>

‒ Nadsański Bank Spółdzielczy zaangażował się w rządowy projekt PFR, ponieważ jesteśmy świadomi, że epidemia koronawirusa może negatywnie wpłynąć na sytuację finansową i poziom zatrudniania naszych Klientów.

Małe i średnie firmy to bardzo ważny sektor nie tylko dla naszego Banku, ale również  lokalnej gospodarki, dlatego chcemy im pomóc przetrwać ten trudny okres.

Zachęcamy naszych Klientów do skorzystania ze wsparcia PFR.  Wnioski o subwencję można składać w systemie bankowości elektronicznej iB@nk.

Cały proces składania wniosku jest przejrzysty, prosty i bardzo intuicyjny – podkreśla Magdalena Więckowicz p.o. Prezes Zarządu Nadsańskiego Banku Spółdzielczego.

Magdalena Więckowicz, p.o. Prezes Zarządu Nadsańskiego Banku Spółdzielczego.
Magdalena Więckowicz, p.o. Prezes Zarządu Nadsańskiego Banku Spółdzielczego. Fot. SANBank

Wsparcie finansowe, ale też informacyjne

SANBank przygotował dla Klientów pełne wsparcie w zakresie wypełniania wniosków PFR.

Na stronie internetowej umieścił wszelkie informacje w jaki sposób mikro-, małe oraz średnie firmy mogą skorzystać z subwencji.

Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter >>>

W zakładce Tarcza Finansowa PFR, pod linkiem:  https://sanbank.pl/podmioty-gospodarcze/kredyty-firma/tarcza-finansowa-pfr/  znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, instrukcja złożenia i obsługi wniosku Tarcza Finansowa PFR w systemie I-Bank,  kalkulator, za pomocą którego przedsiębiorcy mogą wyliczyć w jakiej wysokości mogą otrzymać wsparcie finansowe, informacje o bezpłatnych szkoleniach, Przewodnik dla mikro, małych i średnich firm po tarczy finansowej PFR oraz Przewodnik Antykryzysowy dla Przedsiębiorców. 

Ponadto Bank promuje możliwość składania wniosków na wyciągach do rachunków bieżących oraz w mediach społecznościowych. 

Jednocześnie zaprasza  do udziału w szkoleniach online, podczas których zainteresowani programem mogą zapoznać się z rozwiązaniami osłonowymi, które mają pozwolić firmom przetrwać na rynku i ochronić istniejące miejsca pracy.

Źródło: SANBank Nadsański Bank Spółdzielczy