Świadomość usług assistance wśród klientów rośnie z roku na rok

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2014.10.foto.037.400xKorzystanie z ubezpieczenia w powszechnym odczuciu wiąże się z wystąpieniem jakiegoś z zasady niechcianego traumatycznego zdarzenia. W przypadku usługi assistance kontakt z ubezpieczycielem to konkretna pomoc i wsparcie z zewnątrz. Jeśli ktoś miał okazję skorzystać z takich usług, z reguły chętnie do nich wraca. Oferowanie usług assistance to uatrakcyjnienie oferty bankowej i czynnik mający pozytywny wpływ na postrzeganie banku.

Większość klientów bardzo pozytywnie ocenia usługi assistance, dlatego też banki dodają je również w formie gratisu. Jednak nadal wiele osób nie decyduje się na to. Warto ich namawiać, bo w tym przypadku mamy duże szanse uzyskać pozytywny efekt wizerunkowy i życzliwe komentarze w serwisach społecznościowych. W zależności od oferowanego produktu bankowego dołącza się do niego…

Cały artykuł „Raport specjalny: Oferty bancassistance” znajdą Państwo w najnowszym numerze „Miesięcznika Finansowego BANK” – 2014/10

AC