Santander Consumer Multirent digitalizuje obsługę klienta i uruchamia nową platformę

Santander Consumer Multirent digitalizuje obsługę klienta i uruchamia nową platformę
Fot. Santander Consumer Multirent
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Po otwarciu wirtualnego salonu samochodowego pod nazwą AutoSalon pod koniec ubiegłego roku, Santander Consumer Multirent robi kolejny krok w digitalizacji i udostępnia Portal Klienta Multirent. Nowa platforma, zgodnie z trendem "paperless", w szybki i przyjazny sposób pozwala klientom na w pełni zdalne załatwianie spraw związanych z obsługą zawartych umów.

Dążąc do pełnej cyfryzacji procesów oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, Santander Consumer Multirent uruchomił nową platformę do obsługi posprzedażowej. To rozwiązanie pozwala na rezygnację z załatwiania większości spraw w obiegu papierowym czy mailowym. Od teraz każdy, kto posiada umowę w Santander Consumer Multirent zyskuje dostęp do swoich umów i ich szczegółów przez Portal Klienta. W każdej chwili może zdalnie składać wnioski w dowolnej sprawie z poziomu swojego konta oraz na bieżąco monitorować na jakim etapie jest ich realizacja. Pozwala to przyspieszyć proces obiegu dokumentów, zwłaszcza że w przeciwieństwie do poprzedniej wersji serwisu, komunikacja na linii klient-pracownik toczy się wyłącznie na portalu. Użytkownik ma więc możliwość na bieżąco odczytywać i odpowiadać na ewentualne zapytania lub prośby o dodatkowe informacje przekazywane mu przez leasingodawcę bez konieczności kontaktowania się z nim w inny sposób.

Usprawnienie dla klientów i pracowników

Nowy Portal Klienta Multirent to rozwiązanie, które ma przede wszystkim zapewnić klientom komfort i wygodę oraz przyśpieszyć realizację ich spraw.

– mówi Tomasz Białek, Dyrektor Operacyjny z Santander Consumer Multirent.

– To także duże usprawnienie dla naszych pracowników, którzy widzą status wniosku danego klienta, nawet jeśli wcześniej nie mieli z nim styczności. Dzięki komunikacji online mogą znacznie przyśpieszyć załatwianie wszelkich spraw klienta – dodaje.

Czytaj także: Bezpiecznie i szybko: umowa lub pożyczka leasingowa zawarta w czasie wideorozmowy >>>

W Portalu Klienta Multirent użytkownicy mają dostęp do wszystkich swoich umów wraz z harmonogramami spłat, fakturami czy tabelą opłat. Dzięki temu zachowują pełną kontrolę nad swoimi zobowiązaniami. Co więcej, za pomocą jednego kliknięcia mogą przejść do AutoSalonu i wybrać odpowiedni dla siebie pojazd, i jego finansowanie w tym samym miejscu, bez potrzeby dodatkowej rejestracji czy wylogowywania się z platformy. W kolejnym etapie rozwoju portalu, klienci zyskają dostęp do pełnej obsługi ubezpieczeń i produktów dodatkowych np. karty paliwowej. Pojawi się również opcja podglądu zgłoszonych szkód komunikacyjnych, a w razie wątpliwości czy pytań klient otrzyma dodatkową opcję kontaktu z pracownikiem call center za pomocą minichatu. Kolejnym etapem rozwoju platformy będzie udostępnienie klientom aplikacji mobilnej, umożliwiającej załatwianie spraw za pośrednictwem smartfona.  

– Portal Klienta Multirent to kolejne nasze działanie w kierunku zwiększenia digitalizacji w obsłudze klienta – mówi Marek Dwornik, Prezes Zarządu Santander Consumer Multirent. – Analizując obecne trendy konsumenckie i rynkowe, coraz bardziej nastawione na wprowadzanie zdalnych rozwiązań, zamierzamy podejmować dalsze kroki w kierunku cyfryzacji różnych naszych usług w następnych latach. Mamy nadzieję w ten sposób rozwinąć sprzedaż wielokanałową, która jak wypowiadają się eksperci od e-commerce, jest dziś nazywana przyszłością sprzedaży – dodaje.

Źródło: Santander Consumer Multirent